Aviseringar
Rensa alla

ny Pulsklocka <3


Ämnesstartare

Köpte nyss en Suunto t1c pulsklocka som ja använt 2 gånger. Jag har inte tränat på sjukt många år (förutom att jag åker longboard) så ja har riktigt värdelös kondition, så varje gång jag brukade dra ut för att springa så ansträngde jag mig för mycket och al min motivation sprang jag ifrån.
så det blev alltid så att jag sprang en gång i halvåret.

Därför köpe jag nu en pulsklocka så ja lätt kan hålla koll på min puls så ja inte blir för trött, och det visade sig att jag som sagt hade sämre kondition än jag trode, efter bara några hundra meter så är min puls uppe i 90% av min max puls och då joggar ja grymt långsamt!!

Men e ganska säker på att jag och min supercoola suunto t1c ska fixa min kondition långsamt men säkert.
och ja har ju faktiskt joggat 2 gånger på raken och inte förlorat motivationen å det måste ju betyda något?? ^^

så rekomenderar varmt en pulsklocka till alla er som är som jag, och har svårt att komma igång och sedan fortsätta med att träna.

min suunto t1c köpte jag på löparlabbet för 1000, men finns sjukt mycket dyrare modeller som klarar allt från höjd mätning till gps, fart, djup (simning) med mycket mycket mer.

pöss på er. puss på min nya klocka (och nej har inte den på fritiden, sjukt ful 😛 )

på bilden ser ni t3c som e modelen bättre än t1c

suunto_t3_black2_detail.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag_och_min_humla:

nej, men skulle nog vilja ha en

man är väll prylbög


   
SvaraCitera

Jag_och_min_humla:

nej, vill inte ha en. (Du röstade på detta alternativ)

Bögigt


   
SvaraCitera

Jag_och_min_humla:

nej, men skulle nog vilja ha en. (Du röstade på detta alternativ)

vill ha ALLTING


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Bögigt

nehj, sexigt.

OF 5:

man är väll prylbög

klart man e, så mycket bättre att ha en klocka för 4000 än att räkna pulsen själv, de e bara onödigt.


   
SvaraCitera

Jag_och_min_humla:

nej, men skulle nog vilja ha en. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Jag_och_min_humla:

klart man e, så mycket bättre att ha en klocka för 4000 än att räkna pulsen själv, de e bara onödigt.

helt sant[y]


   
SvaraCitera
Hando

Jag_och_min_humla:

nej, vill inte ha en. (Du röstade på detta alternativ)

Klarar mig utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Klarar mig utan

går ju inte, vadå ska du sitta och räkna din puls själv eller? de e ju bara drygt och snålt, sådana människor som du som förstör våran värld och gör så att det ekonomiska systemet kollapsar, sedan kommer världskrigen.. 🙁


   
SvaraCitera
Hando

Jag_och_min_humla:

går ju inte, vadå ska du sitta och räkna din puls själv eller?

Varför räkna puls egentligen? Det är bara kul den första gången men sen suger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Varför räkna puls egentligen? Det är bara kul den första gången men sen suger det

ja anser att det är bra för du kan följa din egen utvekling, du håller en konstant fart, och har du en mer avancerad klocka så kan du sedan ladda upp al info på en dator och få en graf å sådant moj, tips på förbätring, och mycket mycket mer. en liten extra kick liksom.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera