Aviseringar
Rensa alla

Ny Sida


Ämnesstartare

Ny sida för ungdomar.se med fungerande funktioner till 100% vore väl en bra idé?
Just nu så fungerar ju inte inloggningen helt hundra och dessutom så är det väldigt 90-tal när det inte automatiskt visas om någon svarat trådar eller dylikt. Jag menar, det är väl inte så svårt att skapa så att det updateras automatiskt istället för att man ska behöva refresha sidan varje gång man vill se om någon svarat?
Dessutom verkar det vara problem för detta att räkna med att man har läst det som är nytt.

Händelse-notifieringen är altså ett stort jävlar skämt enligt min upfattning. Inte bara på denna sida visserligen utan på de flesta svenska sidor.


   
Citera

omgaad


   
SvaraCitera

gloende:

Just nu så fungerar ju inte inloggningen helt hundra

Förklara?
Funkar finfint för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Förklara?
Funkar finfint för mig.

Webbläsare till webbläsare... jag har Safari, fungerar klockrent. Min polare har detdär google eller vad det heter, fail!


   
SvaraCitera

Du är sjukt 00-tal. Allt uppdateras inte på 00,1 sekund - liksom din hjärna [smile]


   
SvaraCitera

Jag använder chrome, funkar felfritt att logga in. Vad gnäller du om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Min polare har detdär google eller vad det heter, fail!

Har Chrome. Funkar felfritt för mig.


   
SvaraCitera

klaga lite mer va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Du är sjukt 00-tal. Allt uppdateras inte på 00,1 sekund - liksom din hjärna

Nej, det uppdateras ju inte automatiskt alls här... dessutom så står det fortfarande att man fått svar på inlägg när man just varit och tittat på det inlägget.
Men jag vet inte, ungdomar.se kanske bara är till för sådana som inte har något annat liv än att sitta och refresha sidan hela tiden?

enhimmelskdrog:

klaga lite mer va

ok, ska göra det när jag har tid


   
SvaraCitera

gloende:

Jag menar, det är väl inte så svårt att skapa så att det updateras automatiskt istället för att man ska behöva refresha sidan varje gång man vill se om någon svarat?

Jag tror inte du förstår hur man skulle göra en sådan sak. Hur tycker du att man ska implementera något dylikt?


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera

90-tal? Använde du ens internet på 90-talet? [confused]


   
SvaraCitera

gloende:

när det inte automatiskt visas om någon svarat trådar eller dylikt.

gloende:

Dessutom verkar det vara problem för detta att räkna med att man har läst det som är nytt.

Jag kan hålla med dig lite om det. Inloggningen har alltid funkat bra för mig, men det kan vara lite irriterande att sida inte uppdateras automatiskt man jag antar att man får leva med det. Allting kan ju inte vara perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Jag kan hålla med dig lite om det. Inloggningen har alltid funkat bra för mig, men det kan vara lite irriterande att sida inte uppdateras automatiskt man jag antar att man får leva med det. Allting kan ju inte vara perfekt!

Aja, Sverige... det ska vara så efter i detta landet.

aristoteles:

Jag tror inte du förstår hur man skulle göra en sådan sak. Hur tycker du att man ska implementera något dylikt?

Vore väl inte så svårt om dom som har hand om sidan sätter sig och jobbar lite på den. Finns mängder med sidor, mindre & större, som sidan uppdaterar automatiskt.


   
SvaraCitera

gloende:

Vore väl inte så svårt om dom som har hand om sidan sätter sig och jobbar lite på den. Finns mängder med sidor, mindre & större, som sidan uppdaterar automatiskt.

Men tanke på att du inte använt deras cms så tvivlar jag på att du vet huvida det vore enkelt att implementera.


   
SvaraCitera