Aviseringar
Rensa alla

Ny telefon, gief tips.


Ämnesstartare

Blivande_japan:

har 1 sånhär:

har oxå en sådan. fast mer avancerad sådan [cool]
Nokia 5800 XpressMusic FTW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nokia 3210[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hur är den annars? För och nackdelar?

Den är helt underbar imo! Funkar glockrent att ringa och smsa med. Jag har pro, så om man vill kan man dra ut tangentbordet och skriva med, vilket är skönare vid surf och mail. Enda nackdelen jag hittat än är just att skärmen är för liten på fyllan, och att batterit kan vara lite dåligt i början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

och att batterit kan vara lite dåligt i början.

Blir ju knappast bättre med tiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det måste köras in så att säga. låt de ladda ur några gånger och ladda mobilen helt så blir det bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Har kollat in Nokias N900

Har N900, och tro mig, just nu finns inget bättre på marknaden, en helt underbar liten maskin.

Har provat en hel del och den är helt oslagbar enligt mig. Men tangentbordet hade gärna fått ha en rad till för siffror, men det är helt ok.

Är du ute efter ett BRA tangentbord på en mobil, kolla in lg gw620.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gärna någon typ av smartphone, då jag är i behov av en sådan. Har kollat in Nokias N900, verkar lovande, men är det någon som har någon annan att komma med - shoot.

Skulle gärna vilja ha en med ett QWERTY-tangentbord, men inget krav.

Ingen iPhone 4.

Nokia E72? Grymmare tangentbord går inte hitta... Fast om du vill ha massa touch spel och annat grejs så kanske den inte är nåt men jag skulle nöja mig ganska bra med spotify , quake , doom etc etc :).


   
SvaraCitera

aristoteles:

kolla in lg gw620

och lillbrorsan LG GW520, köpte den nyligen för mycket billig peng och den är faktiskt jättetrevlig. Stort plus för bra tangentbord! Tror dock att GW620 är bättre pga. nyare op.system


   
SvaraCitera