Aviseringar
Rensa alla

NY Um-Träff


Ämnesstartare

Eftersom eran träff här nyligen verkade lite väl städad, jag menar jag såg inga spyor eller poliser.. Så tänkte jag att jag får väl fan dra ihop en riktig fest så ni barn vet hur man gör.

Jag själv kommer stå för allt ni kan tänkas vilja ha, husrum, drycker, föda osv osv dock får ni ta er dit själva!
Och just därför bestämmer jag tid och plats, vi må leva i en demokrati, men ingen har sagt att UM ska vara en. Så alla som kommer, ni kommer ha ett minne för livet, det kan jag fan lova.
Ni andra, bummer.

Jag kommer ha en DJ till hands, inte så jävla känd, men han har spelat i Stockholm ett par år. Jag själv har varit en sån där töntig vimmelfotograf ett tag, så jag kommer fixa bilder, och jag retouchar även er som vill. [blush]

Tyvärr kommer det antagligen inte bli en renrasig um-träff, jag kommer blanda blod med lite folk jag hittar här och där. Vi kommer nog bli en hel del, jag vet vi redan nu är cirka 30 pers. Men inget whine om att det är för mycket utbölingar, på det här viset kan de skygga Ummarna komma också, om det är så att man inte vågar stå för vem man är.

NÄR: Om en månad, alltså 18 december. Runt lunch fram tills tidig morgon.
VAR: Wategos Beach, Byron Bay, Australien. [ops]
Image

Ni är varmt välkommna. [party]


   
Citera

Fast det var ju både spyor och poliser där.
Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Fast det var ju både spyor och poliser där.
Fail.

Men jag har inte sett någon nämna det, och då kan det inte varit en kavalkadspya, och polisen måste mest ha varit där och klappat er på huvudena eftersom jag inte läst något om det i nån kvällsblaska.


   
SvaraCitera

Räkna med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Räkna med mig.

Du är varmt välkommen, som sagt om du behöver något så ordnar vi det.


   
SvaraCitera

Orka åka till australien för att träffa en bunt nätrunkare och losers


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

Men jag har inte sett någon nämna det, och då kan det inte varit en kavalkadspya, och polisen måste mest ha varit där och klappat er på huvudena eftersom jag inte läst något om det i nån kvällsblaska.

typ 2-3 pers gick ut och spydde aslänge. Polisen kom och drog en till sjukhuset samt att Nazgul fick eskort till ålandsfärgan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Orka åka till australien för att träffa en bunt nätrunkare och losers

Som sagt, det kommer vara betydligt fler folk än några nätrunkare och losers, här är alla välkommna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

typ 2-3 pers gick ut och spydde aslänge. Polisen kom och drog en till sjukhuset samt att Nazgul fick eskort till ålandsfärgan.

Äh låter fortf inte så jävla farligt, beror väl på i vilka mått man brukar mäta. well well, du är varmt välkommen iaf.


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

Som sagt, det kommer vara betydligt fler folk än några nätrunkare och losers, här är alla välkommna.

Känns ändå inte värt att åka till andra sidan världen för


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

Äh låter fortf inte så jävla farligt, beror väl på i vilka mått man brukar mäta. well well, du är varmt välkommen iaf.

Nej, var ganska lungt iofs.
Najs. Du betalar resan. Trevligt.


   
SvaraCitera

Du är jävligt misslyckad.. ångezt


   
SvaraCitera

Klart man hänger på[smile]


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

Du är varmt välkommen, som sagt om du behöver något så ordnar vi det.

Härligt. Pengar behöver jag.


   
SvaraCitera

Ickegodkänd:

om du behöver något så ordnar vi det.

betala min biljett plx? [blush]


   
SvaraCitera