Aviseringar
Rensa alla

Nya förhållningsregler från och med nu


bra, äntligen.. fan va skönt.. tack grabbar [love]


   
SvaraCitera

Åldersgrupp som tas emot:
Från 18 år.

[surprised]


   
SvaraCitera

Jättebra! Det finns ju alltid en risk att en sådan här tråd triggar igång ätstörningar. Så det är super bra att ni har regler kring det!


   
SvaraCitera
elinc

Skitbra. Detta får ju äs-forumet till en mer meningsfull grej.
En grej undrar jag över dock. En tjej som ville lära sig räkna kalorier, lade en sån tråd i "Mat och dryck"-forumet, sen flyttades den till "Ätstörningar" och därefter blev låst. What liksom?


   
SvaraCitera

Alexander Danling:

Forum » Forum PLUS » Ätstörningar

Alexander Danling:

Därmed kommer vi från och med nu att börja ta bort allt äs-relaterat material.

wat


   
SvaraCitera

Verkligen bra!
Jag hängde här en hel del när jag var nere i ätstörningsträsket för ett par år sedan. Allt snack om kalorier gjorde mig bara mer manisk och fixerad. Det är verkligen inte ett stöd för de som vill komma ur det. Även om man kanske tror det själv när man väl är där.


   
SvaraCitera

Detta låter mycket bra.


   
SvaraCitera

Typ varje profil jag har gått in på via någon av ätstörningstrådarna har "thininspererat" mig, hoppas på att det kommer att upphöra mer och mer i alla sidor på internät .. räcker att man googlar ätstörningar så hamnar man på någon sida där man blir inspererad. Det betyder inte att det står "hejaheja jag åt inte idag" Men iallafall jag, blir inspererad av andra saker också. bilder, texter om vad dagar gått ut på och liknande ..

Är svårt att undgå det


   
SvaraCitera

Är ju lite svårt att ta bort allting? typ dom som verkligen är överviktiga och går in här för att söka hjälp med att gå ner i vikt lär inte få någon hjälp alls 😛 Fast man kan säga att det finns tillräckligt med sidor för de som vill gå ner i vikt på att vara.. nästan förmycket man hittar det vart man än är och surfar på internät ju :O


   
SvaraCitera

om man skriver i sin blogg: jag är vikt ig , så publiseras inte inlägget på BLOGGAR HAHAHHAHHAHAHAHAH 😀 JAG ÖR VIKTIG


   
SvaraCitera

justbeyou:

jag, blir inspererad av andra saker också. bilder, texter om vad dagar gått ut på

ok. jag ska sluta skriva vad jag gjort under dagen. sluta sriva över huvudtaget. vi ätstörda borde inte få lov att ha bloggar över huvudtaget[cool].... och bilder ska jag inte häller lägga upp... ska ta bort min blogg helt och hållet[rolleyes] eller inte


   
SvaraCitera

Jävla skitregler. (syftar på regeln nr 10) Speciellt när ni raderar bilder som är på en själv. tänk om dem är naturligt smala då? ska ni inte radera alla tjockisar som postar bilder på sig själva också? dom kan ju bidra till fetma. dvs ger sken utav att det är "okej" att vara fet.

tycker det är jävligt fel att enbart låta diverse kroppstyper få posta bilder på sig själva. det säger ju mer om er än vad det gör om media.
har sett skitmånga bilder här där folk postar bilder på en massa blod och avhuggna saker etc. men dom skiter ni fullständigt i. men så fort någon råkar posta en fullt påklädd bild på sin kropp som ni anser vara fel så är ni där och raderar bort den fort som fan.

ni tar dessutom bort inlägg trots att man inte har förespråkat anorexi etc. som sagt, diskriminering![mad][tired]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera