Aviseringar
Rensa alla

Nya hörlurar, typ kris^^


Ämnesstartare

Mina Apple in-ear hörlurar har precis pajat och behöver ett par nya typ imorron. Använder dom för att prata och lyssna på musik med. Micken måste va bra samt skulle det va skönt med bra ljud. Skulle kunna tänka mig ett par runt 500kr ^^ snälla ge förslag, vet helt ärligt inte vilka jag ska köpa!


   
Citera
Ämnesetiketter

Förslag är att du vandrar till Biltema eller liknande och handlar ett par billiga lurar för 50 kr för imorgon. Sedan så kan du ta din tid att hitta "perfekta" istället för att det blir ett medelbra köp i stressen.


   
SvaraCitera

urbanears


   
SvaraCitera

Du viol enbart ha in-earin-ear eller?? Kan ju iofs vara svårt att ett par "on-head" i den prisklassen. Jag har SJ tänkt att köpa ett par mindre on-head-lurar, pga fått ett par vaxproppar på sistone och misstänker de ko,mer av de där in-earsen


   
SvaraCitera

Jag har urbanears kransen. Tycker de är väldigt bra Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag har dom här fast i universal form och inte till Android, och de är de absolut bästa hörlurarna jag någonsin köpt! 500 kr kostar dom också, rysligt bra! Rekommenderas starkt!
Byggda i titanium ska dom vara också Galen


   
SvaraCitera

Urbanista är klart de bästa jag någonsin har haft, har haft många...


   
SvaraCitera

Jag hat tre par hörlurar ifrån 1000-3500 kr och är väldigt insatt i ämnet!
Första frågan vilken typ av musik lyssnar du på? 
Vill du ha in-ears (Öronsnäckor eller dom mer avancerade IEM's ?

För 500 kronor får man bara okej ljud men knappast lämplig till all musik.  Skicka ettpm så ska jag ge dig dom bästa alternativen under 800 kr! 


   
SvaraCitera