Aviseringar
Rensa alla

Nya kategorier inför UM 6.0


Ämnesstartare

Nu när UM ska förnyas och bli asbra, som det verkar, så tycker jag att man kan spåna om att kanske lägga till nya kategorier också.

Typ skulle uppskatta om UM-träffar kunde ha en egen kategori, stör mig på att jag aldrig hittar dessa trådar plus att UM-träffarna är värd detta [blush]

Så här kan vi tipsa om sådana, tycker jag, även om cheferna över sidan kanske inte gillar den här idén. [cute] Man kan ju hoppas!!


   
Citera
Ämnesstartare

Hade varit kul att se vad som hände om de tog bort klotter. Tror alla hade fått panik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Typ skulle uppskatta om UM-träffar kunde ha en egen kategori, stör mig på att jag aldrig hittar dessa trådar plus att UM-träffarna är värd detta

asbra idé!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hade varit kul att se vad som hände om de tog bort klotter. Tror alla hade fått panik.

Detta är inte ett acceptabelt alternativ.

Fingerprints:

asbra idé!

Tack [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske en utbyggnad/förbättring av sex-forumdelen. Typ istället för homo- och bisexualitet en HBTQ-del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har inte planerat att lägga till några nya kategorier. Men det kommer ändå att bli superenkelt att hitta en viss typ av trådar, exempelvis om UM-träffar. Hur? Ptja, det får ni se så småningom... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi har inte planerat att lägga till några nya kategorier. Men det kommer ändå att bli superenkelt att hitta en viss typ av trådar, exempelvis om UM-träffar. Hur? Ptja, det får ni se så småningom...

Ooooo, spännande [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hemliga ni är! Tycker faktiskt att detta ska bli jättespännande [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi har inte planerat att lägga till några nya kategorier. Men det kommer ändå att bli superenkelt att hitta en viss typ av trådar, exempelvis om UM-träffar. Hur? Ptja, det får ni se så småningom...

Har ni något mer specifikt datum/vecka när ni tänkt lansera Nya UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Har ni något mer specifikt datum/vecka när ni tänkt lansera Nya UM?

Vi har en intern deadline, men jag vill inte gå ut med något exakt datum än eftersom det alltid kan hända oförutsedda saker längst vägen. Men preliminärt någon gång i april!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi har en intern deadline, men jag vill inte gå ut med något exakt datum än eftersom det alltid kan hända oförutsedda saker längst vägen. Men preliminärt någon gång i april!

Jamen, där har vi ju en månad! Finemang. Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker taggar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hade varit kul att se vad som hände om de tog bort klotter

KÄFTEN!1111 SÅNT SKÄMTAR MAN INTE ENS EOM[cry][cry][cry]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

tänker taggar

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera