Aviseringar
Rensa alla

Nya msn - kontakterna BORTA [chocked]


Ämnesstartare

My dreams are her:

F1 är den universiella hjälpknappen i windows. Satans mods som raderar mitt inlägg, hur som helst du kommer in i hjlälpen där man kan hjälp.

tobias:

Du kan få ändra lite i inställningarna för att hitta dom.

Har gjort det, dom kommer inte tillbaka [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom kom inte tillbaka så jag avinstallerade och tog bort nya msn och installerade gamla 8.1 igen och då fanns dom där [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontakterna finns i ditt Windows Live-ID.
De kan alltså inte försvinna bara för att du installerar nya MSN.

Har du inte ominstallerat programmet är det hög tid att göra det, oftast det som är fel vid såna här problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mujaffa:

Har du inte ominstallerat programmet är det hög tid att göra det, oftast det som är fel vid såna här problem.

Okej, ska testa igen senare. Nu har jag iaf den versionen igen som jag hade innan jag installerade nya [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Gunvald:

Okej, ska testa igen senare. Nu har jag iaf den versionen igen som jag hade innan jag installerade nya [smile]

- Gå in i MSN
- Tryck på Kontakter (Arkiv, Kontakter osv..)
- Tryck ' Spara Snabbmeddelandekontakter ' [smile]

Dummies guide to the rest:
- Installera nya MSN
- Gå in i nya MSN
- Tryck på Kontakter (Akriv, Kontakter osv..)
- Tryck ' Importera Snabbmeddelandekontakter ' [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

-

Det där låter ju som att det skulle kunna funka [crazy] Fast nu orkar jag inte försöka igen, och jag gillar den versionen jag har nu [smile] Men jag ska komma ihåg det där [smile] Tack[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Importera Snabbmeddelandekontakter

Har nu försökt igen att installera nya msn. Kontakerna försvann såklart, som sist gång. Testade då att göra som du sa, och då stod det typ att förfrågningar har skickats till kontakterna. Dom måste alltså acceptera innan dom syns som online? Även om vi hade varandra i kontaktlistorna?


   
SvaraCitera

Tryck fram kategorierna. [crazy] [zzz]


   
SvaraCitera
Tyrael

Gunvald:

Har nu försökt igen att installera nya msn. Kontakerna försvann såklart, som sist gång. Testade då att göra som du sa, och då stod det typ att förfrågningar har skickats till kontakterna. Dom måste alltså acceptera innan dom syns som online?

Jao, att importera är ungefär som att lägga till igen, annars hade folk kunnat göra de där filerna man importerar.. och sen fått kontakter utan att folk skulle behövt lägga till, hur hade det varit? [confused]

Gunvald:

Även om vi hade varandra i kontaktlistorna?

Precis.. Hur skall datorn veta att du är samma person med en ny email?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Tryck fram kategorierna. [crazy] [zzz]

Hur?[crazy]

Tyrael:

Jao, att importera är ungefär som att lägga till igen, annars hade folk kunnat göra de där filerna man importerar.. och sen fått kontakter utan att folk skulle behövt lägga till, hur hade det varit? [confused]

Tyrael:

Precis.. Hur skall datorn veta att du är samma person med en ny email?

Men jag har ju inte ny email[crazy] Jag har samma som jag alltid har haft, men alla kontakter försvinner när jag installerar senaste versionen (som man fr.o.m igår var tvungen att ha för att kunna använda msn alls). [shake]


   
SvaraCitera
Tyrael

Gunvald:

men alla kontakter försvinner när jag installerar senaste versionen (som man fr.o.m igår var tvungen att ha för att kunna använda msn alls). [shake]

Det har aldrig hänt för mig, och jag har använt det i säkert 10 år..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det har aldrig hänt för mig, och jag har använt det i säkert 10 år..

Jag vet, alla jag pratar med säger samma men det vill inte funka för mig[shake]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Hur?[crazy]

Men står ju kategorinamn och sen en pil på sidan, kanske har du dem så kontakterna inte syns? [crazy]


   
SvaraCitera
Tyrael

Gunvald:

Jag vet, alla jag pratar med säger samma men det vill inte funka för mig[shake]

Det var ju synd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Men står ju kategorinamn och sen en pil på sidan, kanske har du dem så kontakterna inte syns? [crazy]

kolla bifogad bild

Tyrael:

Det var ju synd [sad]

mm, jävligt synd

msn.bmp


   
SvaraCitera