Aviseringar
Rensa alla

Nya Sverige


Ämnesstartare

Nu verkar de som om främlingsfientligheten strömmar in starkare mot Sverige. Vad skall man göra som individ för att skydda sig?


   
Citera
Ämnesstartare

tycker det är normalt när det har kommit hit väldigt många från andra länder på kort tid. blir för mycket för landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag inte misstar mig så har 50 % i malmö invandrarötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greppa tag i ett järnrör! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: tycker det är normalt när det har kommit hit väldigt många från andra länder på kort tid. blir för mycket för landet.

hur kan de vara normalt med främlingsfientlighet?


   
SvaraCitera

Anura: Nu verkar de som om främlingsfientligheten strömmar in starkare mot Sverige. Vad skall man göra som individ för att skydda sig?

Det är nog bäst att du flyttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

hur kan de vara normalt med främlingsfientlighet?

det var inte alls som det är nu i sverige förut och det har ändrats väldigt mycket av alla som kommer hit. en del saker blir sämre av mycket invandring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: Det är nog bäst att du flyttar.

vart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå ner dom med din intelligens, det brukar inte vara så svårt. Det är inte ovanligt att främlingsfientliga är lågintelligenta och tröga.

Funkar inte det får du väl bli handgriplig. Dock är det lättare sagt än gjort, då dessa ynkryggar aldrig vågar bli fysiska i en mot en-situationer.

En ensam främlingsfientlig person pratar du lätt ner. Är det en grupp och du är själv är det nog bäst att hålla sitt avstånd.

Hjärta


   
SvaraCitera

Anura: vart?

Vet inte. Välj själv. Vad har du för ursprung?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Funkar inte det får du väl bli handgriplig. Dock är det lättare sagt än gjort, då dessa ynkryggar aldrig vågar bli fysiska i en mot en-situationer.

om man ser demonstrationerna ser man att dom har varit väldigt våldsamma och genom historian med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: ser man att dom har varit väldigt våldsamma

Det bekräftar tyvärr bara avsaknaden av intelligensTumme ned

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Det bekräftar tyvärr bara avsaknaden av intelligens

fast hur skall jag skydda mig ifall jag stöter på nån sådan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör ditt bästa att vara en bra människa och visa ett gott exempel så att de ser att inte alla invandrare är kriminella. Att strida mot de kommer bara att göra de argare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strunta i det och bemöta idioti med smarta och konkreta motbevis som får motparten att vekna


   
SvaraCitera