Aviseringar
Rensa alla

Nyamko Sabuni


Ämnesstartare

Förlåt om ni missförstår mig men det finns nog inget annat land i världen än i Sverige som vill bevisa att jämställdheten existerar i landet genom att bidra med följande åtgärder: jämställdhetsminister skall vara en införskaffad ''neger'' och som grädde på moset en kvinna. Det är ju en tragedi, sorgligt men sant.

En grundläggande orsak till varför ljust hon sitter där hon sitter är troligtvis för att hon har en svart hudfärg, vilket innebär att Svenskarnas Sverige lika gärna skulle kunna vara Afrikaner.

(detta säger jag som en rumsren demokrat med helt vanliga värderingar.)

Tycker ni likadant eller vad tycker ni jag har fel..? Eller förresten, de skiter ju jag fullkomligt i. [confused]

ÄNDRAT 2010-07-04 22:03
Förlåt om ni missförstår mig men det finns nog inget annat land i världen än i Sverige som vill bevisa att jämställdheten existerar i landet genom att bidra med följande åtgärder: jämställdhetsminister skall vara en införskaffad ''neger'' och som grädde på moset en kvinna. Det är ju en tragedi, sorgligt men sant.

En grundläggande orsak till varför ljust hon sitter där hon sitter är troligtvis för att hon har en svart hudfärg, vilket innebär att Svenskarnas Sverige lika gärna skulle kunna vara Afrikaner.

(detta säger jag som en rumsren demokrat med helt vanliga värderingar.)

Tycker ni likadant eller vad tycker ni, har jag fel..? Eller förresten, de skiter ju jag fullkomligt i.

ÄNDRAT 2010-07-04 22:04


   
Citera
Ämnesstartare

zulgum:

jämställdhetsminister skall vara en införskaffad ''neger''

zulgum:

En grundläggande orsak till varför ljust hon sitter där hon sitter är troligtvis för att hon har en svart hudfärg

aa, men är ju svårt att hitta negrer med vit hudfärg[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

ren

zulgum:

neger

Image


   
SvaraCitera

zulgum:

införskaffad

zulgum:

Svenskarnas Sverige lika gärna skulle kunna vara Afrikaner.

HAH! Hahahah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa, men är ju svårt att hitta negrer med vit hudfärg[sad]

albino?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

albino?

kebu12:

svårt att hitta

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du totalt efterbliven eller retas du bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

albino?

aa men sa inte att det var omöjligt att hitta, bara att det var svårt[mad]


   
SvaraCitera

zulgum:

Tycker ni likadant eller vad tycker ni jag har fel..?

Antingen är du retarderad eller så trollar du bara[smile]


   
SvaraCitera

zulgum:

(detta säger jag som en rumsren demokrat med helt vanliga värderingar.)

zulgum:

Tycker ni likadant eller vad tycker ni jag har fel..? Eller förresten, de skiter ju jag fullkomligt i. [confused]

zulgum:

en införskaffad ''neger'' och som grädde på moset en kvinna. Det är ju en tragedi, sorgligt men sant.

Ja, det lät ju demokratiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen aning om vad du menar på.. men en sak kan man ju säga om Sabuni. Hon sitter på posten för att hon är just svart, och kvinna. på så vis är hon helt okränkbar.


   
SvaraCitera

Uhm, du inser väl att det är just tack vare att hon är såväl kvinna som svart som hon har immunitet mot mycket kritik, vilket i allra högsta grad är positivt? Hon hade aldrig kunnat föra en lika bra politik om hon vore en vit man. En vit man hade inte haft något annat väl än att stödja våld i våldsamma områden och förtrycka kvinnor genom att kvotera in dem för deras kön.


   
SvaraCitera

Det framstår som att du hoppar på jämställdhetsministern endast pga hennes hudfärg och det faktum att hon är en kvinna. Liksom varför undersöker du inte någon av de andra ministrarna och hur de tog sig dit dom är idag? Tror du endast svarta kvinnor har fixade platser i politiken? Det vet du ju att så är det inte, men varför påstår du det då? Orka såna här häxjakter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Är du totalt efterbliven eller retas du bara?

+1


   
SvaraCitera