Aviseringar
Rensa alla

nyår


Ämnesstartare

vad ska ni göra på nyår? Jag är nästan säker att jag inte kommer hitta en fest på nyår och jag har typ panik.  Vill verkligen inte fira med familjen när alla andra festar....(förutom mina vänner då)

/ 16 årig tjej


   
Citera

vet inte heller, än

kske sitter i gbg ensam igen och gråter, får se 


   
SvaraCitera

Jag vill också hitta några att vara med men kommer väl antagligen inte hitta några. Du kan ligga i sängen och kolla på netflix. Typ det jag gjorde senaste nyåret :/


   
SvaraCitera

vi har bestämt oss för att inte lämna lägenheten.

jag hoppas på nån fancy pretto trerätters.


   
SvaraCitera

Ha fest själv?


   
SvaraCitera
mens
 mens

sofiaa3: (förutom mina vänner då)

fixa något festligt med dem da


   
SvaraCitera
Exner

Ska ha middag med vänner och bli sjukt full.


   
SvaraCitera

Minns när man var liten, huset hade då som en fönsterkammare eller som ett litet ställe, i sidan av taket på övervåningen. Där satt man på natten och såg på alla raketerna. <3 Nuförtiden är jag mest hemma vid nyår och gör inget särskilt,  om inte föräldrarna ställer till med något.

Saknar 90 och början på 00 talet. :/


   
SvaraCitera
mens
 mens

Crysilis:
Minns när man var liten, huset hade då som en fönsterkammare eller som ett litet ställe, i sidan av taket på övervåningen. Där satt man på natten och såg på alla raketerna. <3 Nuförtiden är jag mest hemma vid nyår och gör inget särskilt,  om inte föräldrarna ställer till med något.

Saknar 90 och början på 00 talet. :/

rodde du hade försvunnit, welcome back!


   
SvaraCitera

mens:

rodde du hade försvunnit, welcome back!

🙂


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:
vi har bestämt oss för att inte lämna lägenheten.

jag hoppas på nån fancy pretto trerätters.

jag vill hänga med er. förra året sprang jag runt och typ hamnade ingenstans men blev bjuden på champagne av typ grannar när jag gick ut och depprökte.


   
SvaraCitera

Crysilis:

🙂

vem eruuuu


   
SvaraCitera

spelkväll och fylla i höghus


   
SvaraCitera

silver judas:

jag vill hänga med er. förra året sprang jag runt och typ hamnade ingenstans men blev bjuden på champagne av typ grannar när jag gick ut och depprökte.

det kan nog ordnas, om du inte har något emot planen i fråga.


   
SvaraCitera

Skall vara ledig, eller kanske gå jour, det visar sig. Men festar ej.


   
SvaraCitera