Aviseringar
Rensa alla

Nyår-Hur har ni haft det igår/idag?


Ämnesstartare

det har varit ensamt och alkoholfritt...... ingen bra combo. men men, befinner mig ju inte i krig, är glad över d 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte gjort något alls. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

"har vodka nu också. jävla gift"??
hahagahaf det gick snabbt

Nä, det betyydde "Har hicka nu också. Jävla skit"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var stelt och framtvingat på något vis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är kvar på fekke. Än. Känns snarare som jag skrivit olämpliga saker här på forumet än att jag sagt/gjort nåt olämpligt på fekken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Var hemma hos min kompis med några andra människor och firade! Det var jätte kul och jag fick min nyårskyss! Rodnar Fast med min bästis då Glatt skålande (no homo) Men det var sjukt kul i alla fall! 😀 

Jag kysste också min kompis, som jag gillar dock. tror inte att kyssen betydde något för henne :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack en massa fulwhisky och Smålands med gamla skolkamrater medan vi spelade musik och chillade, sedan ämnade vi upp söka centrum till tolvslaget och där vart vi väl kvar ca en minut innan vi tröttnade ur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvällen/nattens soundtrack:


   
SvaraCitera

hahahaha orka hattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hade två vänner över. Jag drack Kent och så åt vi köttgryta som blev asgod. Sedan spelade vi bingolotto och kort i väntan på tolvslaget.

IMG_20131231_192814.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack nästan hela flaskan men blev inte bakis!!! Bra. Skönt.


   
SvaraCitera
reben

det var bra och kul men mådde dåligt på slutet


   
SvaraCitera

Hade det väldigt trevligt. Spenderade trotsallt sista dagen på året som jag spenderat majoriteten av dagarna på året - med alkohol i blodet. Känner mig ändå helt ok idag.
Nyårskyss detta år? Nope, igen. Trots att det var en majoritet av tjejer jämfört med killar. Just därför jag tagit beslutet att grow some balls och sluta vara sånn gentleman och vara så jävla rädd för att ta ett steg fram för att jag är rädd att ge en fel syn av vem jag är och bla bla bla. 
Verkar inte ha tjänat av sig under året så, testa något nytt detta år typ... eller nåt. 


   
SvaraCitera