Aviseringar
Rensa alla

Nyår i Norrtälje!


Ämnesstartare

Jag och några tjejkompisar hade fixat fest, dricka och allting inför nyår men allting sket sig. Lång historia.. Nu är vi i Norrtälje och desperata efter en nyårs fest, helt dött här nån som har en öppen fest eller vafan som helst!?


   
Citera

finns väl alltid nåt iaf, om inte annat kan ni fråga volvoraggarna vid statoil


   
SvaraCitera

ni blir ba yngre och yngreeeeeeeeeeeee :££££££££


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Alltid fest nere på busstorget... eller det var iof bara en gång.


   
SvaraCitera

S3ON:
ni blir ba yngre och yngreeeeeeeeeeeee :££££££££


   
SvaraCitera

schim:

asså du e la fan lika unggg?? :sss


   
SvaraCitera

S3ON:

asså du e la fan lika unggg?? :sss

Ja men håller inte på. Tycker det är pinsamt att 16åringar håller på


   
SvaraCitera

schim:

Ja men håller inte på. Tycker det är pinsamt att 16åringar håller på

så ska d låta! (:


   
SvaraCitera

Känner en dom kommer att ha en öppen fest på nyår. Det är bara att komma så länge ni inte är för stökiga. Adressen är balders båge 14 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Ja men håller inte på. Tycker det är pinsamt att 16åringar håller på

Finns väll ingen åldersgräns för att ha kul


   
SvaraCitera

Hanjan1999:
Jag och några tjejkompisar hade fixat fest, dricka och allting inför nyår men allting sket sig. Lång historia.. Nu är vi i Norrtälje och desperata efter en nyårs fest, helt dött här nån som har en öppen fest eller vafan som helst!?

gå rnt på stan så kmr nån typ ragga upp tjejkompisarna o så tar dom med dig också!!
så hamnar ni på fest :$


   
SvaraCitera

typ stå o klaga högt o tydligt fast ändå typ inte uppenbart fast ändå blire de
typ varje gång minst två snygga killar gå förbi så ba "MEN ÅH SÅ HAR VI INGENSTANS ATT FESTA HERREGUD :*(" så kmr dom ba vända sej om o ba börja prata o typ efter lite skratt km dom typ ba fråga er om ni vill hänga med


   
SvaraCitera

Hanjan1999:

Finns väll ingen åldersgräns för att ha kul

Finns andra sätt att "ha kul". Väx upp. Och då menar jag inte att det är vuxet att dricka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Finns andra sätt att "ha kul". Väx upp. Och då menar jag inte att det är vuxet att dricka

Gud vad du hatar haha. Vissa har kul på andra sätt, andra har kul på andra sätt, jag själv tycker det är kul att dansa till musik, dricka bubbel och ha kul, vem är du att säga emot det? 


   
SvaraCitera

Hanjan1999:

Gud vad du hatar haha. Vissa har kul på andra sätt, andra har kul på andra sätt, jag själv tycker det är kul att dansa till musik, dricka bubbel och ha kul, vem är du att säga emot det? 

Varför tycker du att det är roligt? 


   
SvaraCitera