Aviseringar
Rensa alla

Nyårs kris


Ämnesstartare

Hej jag är 17 år gammal och har stor ångest just nu. Jag vet inte vad jag ska göra på nyår och mår skit på grund av detta. Nyår är dagen då de allra flesta i min ålder är ute och festar med sina kompisar och sånt men problemet för mig är att mina vänner är hemmasittare som inte vill ut och festa. Visserligen ska jag på en fest om två veckor som min kusin bjöd med mig på och då kanske det blir någon nyårs inbjudan från någon där men jag vågar ändå inte förlita mig helt på att det händer så därför känner jag ändå stress.

Jag undrar därför vad ni andra i min ålder ska göra den dagen och om ni kan ge något tips som kanske kan lösa mitt problem? För jag vill inte känna att jag är den ända som sitter hemma på nyår med mina föräldrarGråter 


   
Citera

Sov bort hela dagen bara. Det ska jag nog göraTumme upp


   
SvaraCitera

jag brukar vara med mina kompisar köra runt lite på stan spränga raketer festa allt möjlig


   
SvaraCitera

Var tacksam att du har kompisar och blir bjuden överhuvudtaget. 


   
SvaraCitera
Lillen

Anonym0010:
Hej jag är 17 år gammal och har stor ångest just nu. Jag vet inte vad jag ska göra på nyår och mår skit på grund av detta. Nyår är dagen då de allra flesta i min ålder är ute och festar med sina kompisar och sånt men problemet för mig är att mina vänner är hemmasittare som inte vill ut och festa. Visserligen ska jag på en fest om två veckor som min kusin bjöd med mig på och då kanske det blir någon nyårs inbjudan från någon där men jag vågar ändå inte förlita mig helt på att det händer så därför känner jag ändå stress.

Jag undrar därför vad ni andra i min ålder ska göra den dagen och om ni kan ge något tips som kanske kan lösa mitt problem? För jag vill inte känna att jag är den ända som sitter hemma på nyår med mina föräldrarGråter 

Du är bara 17 du ska inte ut och fästa. Och det kommer vara mycket bättre att avra med sin familj och har trevligt med dom 🙂 . Förstör inte livet med alkohol. Dricka kan du göra när du är gammal nog för det. Men då hoppas jag att du dricker ansvarsfullt!


   
SvaraCitera

Det är ju som ung man ska dricka, och det i massor! Gud vad många ovärderliga läxor man endast kan lära sig med minst 1.5 promille i kroppen. Är man vettig så tröttnar man ändå efter några år. Dock är det inte alls hela världen att gå miste om en nyårsfest och du har trots allt rätt bra med tid på dig att lösa nåt ändå.


   
SvaraCitera

Lär väl mest troligen sitta och chilla någonstans, antingen vid datorn, med familj eller med flickvän


   
SvaraCitera

Pyssla ihop en stor bomb och spräng någonting.  Mycket nöje


   
SvaraCitera