Aviseringar
Rensa alla

nyårs problem hjälp !?


liiiiisa:

Bluff: lockbete: ta med henne


   
SvaraCitera

kan du inte vara hemma och äta middag och så först, och sen gå ut och träffa dina kompisar?
så skulle jag gjort..


   
SvaraCitera

Kan inte hon hänga med till dina polare?


   
SvaraCitera

detalj:

vad skulle ni göra i den här situationen ? :/

joo jag har ungefär samma problem.

gör det roligaste alternativet. man lever bara en gång! alltså ut och festa om det nu är det du vill! ta med henne om du får dåligt samvete annars får du väl förvarna henne så hon kanske kan hänga med en annan kompis. lite surt för henne om hon har väntat att du ska vara där men så är du ute och festar! [bigcheers]


   
SvaraCitera

tycker det är fel av föräldrar att planera in saker med sina barn inkluderade utan att fråga barnen först, likväl som att du inte planerar en massa saker med dina föräldrar utan att fråga dom först? 😛 så egentligen tycker jag inte att du borde få dåligt samvete om du drar ut och festar, men jag har ändå förståelse att du känner så.

men jag gillar blums idé; umgås lite hemma ett tag o dra ut sen?


   
SvaraCitera

detalj:

jag tror hon skulle vela följa med men jag tror inte att hon skulle funka tillsammans med mina kompisar :/

du måste i alla fall fråga om hon vill följa med. och låta som om du vill det! sen när du väl är ute kan du försöka "få med" henne liksom, men om det är omöjligt ska du ju inte lägga ner hela kvällen på det.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

falskt citat!

pffft.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera