Aviseringar
Rensa alla

Nyårsefterrätt


Bell
 Bell
Ämnesstartare

höna:
Vit chokladmousse med hallonsås (mixa hallon ba) asgött med det sura från hallonen till den vita chokladen. Å så kan du ki göra som flarn av mörk choklad. Ba smälta den å göra som ett mönster på sånt där smörpapper. Skulle nog bli snyggt! 

Mm, förut gjorde jag ofta vit chokladmousse fast färgade med röd karamellfärg så det blev rosa, riktigt festligt!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

time:

Det skulle jag inte. Jag hatar banan. Men de ser så festliga och nyårsaktiga ut Ledsen

Hahahaha Blink 


   
SvaraCitera

Bell:
Jag ansvarar för efterrätten till nyår! KUUUUL Party tycker Bell, men behöver hjälp med förslag! Kan och ska googla massa men alltid roligt med INTERAKTION! Kan göra ganska avancerade grejer, vill gärna ha inslag av glass och choklad. Ska vara till ca 8 personer. FÖRSLAG? Ska kännas festligt och nyårsaktigt. 


   
SvaraCitera

image.jpg

Ska själv köra denna 🙂 mörk chokladmousse med karamelliserad karaktär, hallonemuljsionsmousse, vit vaniljteyffelterrine, toffeemagi, råhallonemuljsion, sablécrunch och vit chokladgate :)Desserter är min stora hobby fast än jag bara är. 15

Bell:
Jag ansvarar för efterrätten till nyår! KUUUUL Party tycker Bell, men behöver hjälp med förslag! Kan och ska googla massa men alltid roligt med INTERAKTION! Kan göra ganska avancerade grejer, vill gärna ha inslag av glass och choklad. Ska vara till ca 8 personer. FÖRSLAG? Ska kännas festligt och nyårsaktigt. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Wikiboy : Ska själv köra denna 🙂 mörk chokladmousse med karamelliserad karaktär, hallonemuljsionsmousse, vit vaniljteyffelterrine, toffeemagi, råhallonemuljsion, sablécrunch och vit chokladgate :)Desserter är min stora hobby fast än jag bara är. 15

Kul Party har du gjort detta förut, är det din bild? jag håller faktiskt på i detta nu att göra min efterrätt, det blev denna, Very cherry chocolate cake!

ch8.jpg


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ska bara köra en enkel efterrätt, fruktcocktail med cider serverat i ett melonskal med ett tomtebloss i 🙂


   
SvaraCitera

har gjort vit chokladmoussetårta med passionsfruktssås Tumme upp enklare än det låter


   
SvaraCitera

Bell:

Kul Party har du gjort detta förut, är det din bild? jag håller faktiskt på i detta nu att göra min efterrätt, det blev denna, Very cherry chocolate cake!ch8.jpg

Självklart att det är min! jag har tog den idag när jag experimenterade fram 🙂 Jättefin tårta! Passar säkert jättebra Glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Wikiboy : Självklart att det är min! jag har tog den idag när jag experimenterade fram 🙂 Jättefin tårta! Passar säkert jättebra

Det var superfint, duktig du är! Ja, tårtan verkar bli jättebra, har lagt ihop den så nu står den i kylen, min blev högre än på bilden Party Ska göra ganachen imorgon!


   
SvaraCitera

Bell:

Det var superfint, duktig du är! Ja, tårtan verkar bli jättebra, har lagt ihop den så nu står den i kylen, min blev högre än på bilden Party Ska göra ganachen imorgon!

Grymt, lycka till Glad


   
SvaraCitera