Aviseringar
Rensa alla

Nyårsfest.


Ämnesstartare

Om du nu måste dricka så kan du väl dricka med måtta? Man måste inte supa.


   
SvaraCitera

jag har ångest för jag känner bara en pers på festen jag är bjuden till. känner att jag både vill gå dit men samtidigt strunta i det. Vet inte


   
SvaraCitera

Sharpen:

vill inte få bakfylleångest och må jättedåligt, vill inte få snefylla

Vad sägs som att inte dricka isåfall om du känner så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Att inte kunna kontrollera sitt drickande är en tydlig indikation på alkoholism.

Att inte kunna kontrollera sitt drickande är en tydlig indikation på alkoholpåverkan.


   
SvaraCitera
Papper

Drick massa vatten medans du super, så slipper du bakfylla. [cheers]
Eller gå inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Drick massa vatten medans du super, så slipper du bakfylla.

ja smart [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Vad ska jag göra? Kommer säkert få bakfylleångest och må jättedåligt

Typiskt problem för omogna.
Om du inte vill bli bakfull så drick inte så mycket...enkelt va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Varför är du så pass dum så att du dricker om du har panikångest?.

15 år. Då är man oerhört korkad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

15 år. Då är man oerhört korkad!

Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår man dåligt är det bäst att skita i att dricka faktiskt. Jag önskar att jag hade vetat bättre. Det ballar lätt ur och så kan man inte kontrollera sig. Kan du inte gå en sväng utan att dricka?


   
SvaraCitera

Sharpen:

vill inte få snefylla

Drick inte då,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bah, jag har fan samma problem. Får oftast panikångest när jag dricker, men fan vad lame att vara nykter när alla andra är fulla, och när jag dessutom bara känner ett par stycken där. Lär inte orka utan alkohol, men det blir fruktansvärt jobbigt om jag får snefylla och plötsligt ligger hyperventlierandes på golvet [shake]
Och kul att bara sitta hemma på nyår liksom :< även om nyår suger kuk så vill man ju göra nååååånting.

Försök typ dricka litegrann, det ska jag nog göra. Det jobbiga är att det brukar komma så plötsligt, man slappnar av mer och mer och det känns som om man har allt under kontroll men så, pang, så mår man skit. Och bakefylleångesten med, den är fan inte kul.

Jag lider med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Jag lider med dig.

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

men e ru störd eller??? vafan e bakfylle ångest??!?!?! jag har varit full varje helg sen jag va 11 år vafan och aldirg fått dt.
bara du sköter allt snyggt märker inte dina föreldrar. sluta whaina o väx upp assow

du kanske skulle växa upp själv[wink]


   
SvaraCitera

snedfylla och bakisångest? drick typ inte för mycket och inte för starka saker? drick några öl? smäll av en raket? dra hem? runka?


   
SvaraCitera