Aviseringar
Rensa alla

Nyårsfirande


Åtta:

Allt utom det sistnämnda tror jag att vi båda tycker är:no idea: mesiga saker

det är ju det som är meningen. mesiga, mysiga.. unless u wanna just kolla film! vet inte, är väl lite roligt att anstränga sig också och ändra på vanorna tror jag. sen kan ni ju ha som nyårslöfte att skaffa vänner, inte 500, någon/några ni gillar och pallar umgås med.

Åtta:

Vet inte hur många berg det finns inne i stan.

okej förlåt, jag vet inte var ni bor. Stockholm har ju massa förorter med bergsområden där man garanterat lär kunna se fyrverkerier. syftade nog på något sånt, bostadsområde kanske, skit i innerstan!

Åtta:

Dessutom är det brutalt snöigt och kallt. Ofta man vill vara utomhus då. [shake]

Ja, jo. Du har en poäng. Stå och kika i fönster har varit en ganska mysig familjetradition.


   
SvaraCitera

gå ut på krogen eller nattklubb då, där hittar ni sprit [shake]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

no idea:

Stockholm har ju massa förorter med bergsområden där man garanterat lär kunna se fyrverkerier. syftade nog på något sånt, bostadsområde kanske, skit i innerstan!

Aha. Nej, vi bor i Luleå. Här finns inte så mycket berg, så vitt jag vet. Inte inom rimligt avstånd i alla fall.

no idea:

sen kan ni ju ha som nyårslöfte att skaffa vänner

Vi jobbar på saken båda två.

no idea:

unless u wanna just kolla film

Meh. Det gör vi hela tiden. [zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

gå ut på krogen eller nattklubb då, där hittar ni sprit [shake]

Det är redan ordnat. Capturk är dock för liten för att få gå på krog.


   
SvaraCitera

Knulla, filma knullet, lägg upp filmen på UM.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är redan ordnat. Capturk är dock för liten för att få gå på krog.

Ops, sorry, glömde.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Knulla, filma knullet, lägg upp filmen på UM.

Bra idé! Ska föreslå det, så får vi se vad hon säger.


   
SvaraCitera

Om ni har pengar så kan ni ju köpa hem massa ingredienser och försöka er på att laga en avancerad god middag, dvs, inte det vanliga tex tacos. och efterätt, sen kex och ost och champagne myspysigt


   
SvaraCitera

och gå sen ut och kolla på fyrverkerier


   
SvaraCitera

Åtta:

Aha. Nej, vi bor i Luleå. Här finns inte så mycket berg, så vitt jag vet. Inte inom rimligt avstånd i alla fall.

men okei, utomhus är gay.

Åtta:

Meh. Det gör vi hela tiden. [zzz]

no idea:

är väl lite roligt att anstränga sig också och ändra på vanorna tror jag

menare


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Angelize:

Om ni har pengar så kan ni ju köpa hem massa ingredienser och försöka er på att laga en avancerad god middag

Vi brukar faktiskt göra förhållandevis avancerad och god mat för jämnan. Det är utav hög prioritet när det gäller vår hushållsbudget. Men du har rätt i att vi kan försöka oss på någonting extra, om vi nu inte blir bjudna på middag hos hennes far (vilket jag tror att vi blir). Kex och ost låter gott, om än brutalt vuxet, så det får vi ordna.


   
SvaraCitera

Åtta:

Kex och ost låter gott, om än brutalt vuxet, så det får vi ordna.

Ja [bigcheers] Och vindruvor om man vill vara extra töntig [crazy]


   
SvaraCitera

jag vet inte heller vad jag ska gör på nyår[sad].. måste man göra något?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Angelize:

Och vindruvor om man vill vara extra töntig [crazy]

Galet gott.

Nexyia:

måste man göra något?

Nej. Men du kan ju typ titta på raketer, se på Grevinnan och Betjänten, och äta godis.


   
SvaraCitera

Åtta:

se på Grevinnan och Betjänten

Är det ens någon under 25 som kollar på det?


   
SvaraCitera

Jag och fyra vänner, däribland ögon i en plåthink ska umgås på nyår. Vi är dock nyktra och astråkiga, som ni vet. 🙂 sedan är alla med i grön ungdom, och eventuellt kommer vi hålla till på mp's kansli pg.a brist på andra ställen att vara på som är bra. Skulle bjuda in er, men vet inte vad de andra skulle tycka om't.


   
SvaraCitera