Aviseringar
Rensa alla

Nyårsklädsel?


Ämnesstartare

Vad ska ni ha på er på nyår? Har det kanske redan skapats en sådan tråd? Vad ska jag ha på mig? HJÄLP!


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

1 fin klänning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så normativt av dig att anta att trådskaparen är en kvinna lounge, och ännu mer att den vill ha tjejkläder endast därför! dubbel bigotry


   
SvaraCitera
Lounge

Tickstart:
så normativt av dig att anta att trådskaparen är en kvinna lounge, och ännu mer att den vill ha tjejkläder endast därför! dubbel bigotry

men jag skrev vad JAG ska ha på mig :):)):)


   
SvaraCitera
mynona

Jag har ju på mig mina röda mjukisbyxor och min svarta munkjacka och den är fullt funktionsduglig till att se på tecknad disneyfilm i. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

men jag skrev vad JAG ska ha på mig :):)):)

mm skoja ba ändå +_+


   
SvaraCitera
mynona

mynona:
Jag har ju på mig mina röda mjukisbyxor och min svarta munkjacka och den är fullt funktionsduglig till att se på tecknad disneyfilm i. 

Jag fullföljer looken med vita sockar, och med en svart snodd som extra touch


   
SvaraCitera
mens
 mens

http://www.ellos.se/esprit-casual/trikatopp-med-vavd-rygg/482707?selArt=357578  halvstora guldörringar, två silverarmband, två guldringar, guldhalsband med jadehänge, svarta byxor och svarta strumpor. Samt lite smink. 
Nu vet ni vad ni ska säga till le police om jag skulle avvika i skidspåret.


   
SvaraCitera
mens
 mens

alltid så boring


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Jag ska ha på mig mina julbrallor och en munktröja!! easy, ska iallafall sitta hemma och köra bingo...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kostymbyxor och en nice svart skjorta i halt material med gult paisleymönster


   
SvaraCitera
mynona

sluk:
Jag ska ha på mig mina julbrallor och en munktröja!! easy, ska iallafall sitta hemma och köra bingo...

*frändekram*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte illa! tänkte först ha på mig värsta skjorta med väst och slips! Sen blev det en norsk ylle tröja och randiga långklasonger!

mynona:
Jag har ju på mig mina röda mjukisbyxor och min svarta munkjacka och den är fullt funktionsduglig till att se på tecknad disneyfilm i. 

Oj vilken bra smak fröken har! vad vankas det för film?


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

*frändekram*

vill också haaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁 ja me


   
SvaraCitera