Aviseringar
Rensa alla

Nyårstrubbel


time
 time

oliver_953:

De var de ända knasiga ja sa

Ja, hon trodde väl att du menade att hon luktade illa, och så skickade hon ut dig. Inte så konstigt väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, fast hon sa att de var lungt typ 5min senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det för tidigt att fråga om hon vill sova över hos mig nästa gång? är det för lång tid imellan 1-2 veckor? Tappar hon intresset? Vad händer om mina päron sover i rummet brevid där vi sover. Vad kan man göra halvt ute på landet tillsammans med en tjej? Föra gången tittade vi ju på film [love]


   
SvaraCitera

passaro:

Jag älskar dig. Bli min.

oliver_953:

intresserad

passaro vill ju ha dig, tycker inte det är riktigt rätt att du ignorerar honom. tror det är mer värt att lägga ner tid på honom än på den där bruden faktiskt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa du har en poäng där! [cute] Fast nae föredrar henne 🙂 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev '' göru '' till henne idag och jag har skrivit liknande saker de senaste dagarna för att hon ska veta att jag fortfarande är intresserad och så. Är det konstigt och tjatigt. Vad ska jag sms:a ?[love]


   
SvaraCitera

oliver_953:

Men jag gjorde ett stort misstag jag frågade vem det var som luktade. Och då reste hon sig upp ifrån att precis hånglat med mig. tog fram telefonen och sa det är bäst att du går nu.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hon måste ha glömt de nu. Hänt har hänt o de var idiotiskt gjort. Vad tycker ni jag ska göra nu för att få till det på bästa sätt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

1. Det är väldigt svårt att läsa när du skriver allt i en rinnande text. Det skulle vara mycket enklare att läsa om du delade in texten i stycken.

2. Innan du publicerar saker, läs igenom texten, det är många felstavningar och man förstår inte vissa meningar.

3. Vad menar du med "Jag gjorde ett stort misstag jag frågade vem det var som luktade"?

4. Säg som du känner till tjejen.[smile] Hon har säkert känslor för dig, bara att hon inte vågar erkänna.
[bigsmile][smile]


   
SvaraCitera

året bästa tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Ja tänkte på det men gjort det aldrig dock. [mad]

2. Ja superb

3. Vi låg i hennes säng och hade precis hånglat och så slank det bara ur min mun.
- Vem är det som luktar? Eller är det du som luktar?
Och det var jävligt lågt av mig att fråga det och det är för sent nu gjort är gjort som sagt.

4. Hon har erkänt att hon har känslor för mig. Den dagen jag var med henne var en av de roligaste dagarna i hela mitt liv [love]
Jag frågade om hon tyckte samma sak? Hon svarade typ
aa de var väll kul fast inte lika kul som på nyårs afton. Och då var vi ju tre personer ( Min kompis - kille, hennes kompis - Tjej och jag och hon tjejen vi gillar.

Hon ringde samma dag och sa att hon gillade bara mig på det sättet. elr nått sånt. Fast ja blev lite osäker när hon inte gjorde nått så vi kunde träffas igen innan lovet tog slut. För nu är hon på sitt landställe som hon hatar. [party]


   
SvaraCitera

Gud hjälp oss alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ändrade avatar 😛[chocked]


   
SvaraCitera

oliver_953:

jag frågade vem det var som luktade.

HAHA... high five dude! Du tänkte dig inte för innan du frågade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

right nej, men de var ett tag sen och hon har säkert glömt det. Fast nu anser hon att vi inte är mer en kompisar. Vi hånglade flera gånger och låg över varandra och kramades :/ låter wierd. [cry]


   
SvaraCitera