Aviseringar
Rensa alla

nybörjare på att suga


Ämnesstartare

hej!

Jag har några frågor som handlar om hur det är att suga av en kille. Förväntar sig killar att man ska göra det? Är det äckligt att göra det första gången? vad är vanligast att göra när killen kommer?
hur är det att få satsen i munnen? är det vanligt att tjejer gör detta?

har ni några andra praktiska råd för en nybörjare?


   
Citera

Suger du inte kuk självmant så vet jag inte vilket århundrade du lever i [crazy]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Förväntar sig killar att man ska göra det?

JA!

linda_h1990:

vad är vanligast att göra när killen kommer?

Det är bara att svälja, lilla vän.


   
SvaraCitera

DO IT FAGGOT!


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Är det äckligt att göra det första gången?

Försatsen smakar lite beskt, tyvärr. Men efter ett tag så blandas den ut med saliven, då smakar det ingenting.

linda_h1990:

vad är vanligast att göra när killen kommer?

Låt honom inte komma i din mun, och svälj inte. Det är inte säkert sex. Gör det bara om du litar på honom och att han är fri från sexuellt överförbara sjukomar.


   
SvaraCitera

Men skulle aldrig kunna stoppa kuken i munnen på ett fruntimmer, så stort förtroende har jag ej för dem [chocked]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men skulle aldrig kunna stoppa kuken i munnen på ett fruntimmer, så stort förtroende har jag ej för dem [chocked]

Wörd.
Orka gå kuklös resten av året liksom. 😛


   
SvaraCitera

Neh, vem suger, usch. [shake]


   
SvaraCitera

Gör som du känner. Testa om du vill, det kommer inte att döda dig. Man får vara dålig i början, det är mänskligt. Lyssna på det hampie sa om könssjukdomar.


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Förväntar sig killar att man ska göra det?

Nej, killar förväntar sig att tjejen ligger som en död fisk och väntar på att killen skall göra allt. Men det är ju alltid en trevlig överraskning när en tjej tar eget initiativ och vill vara delaktig i sexet, genom att tex suga av killen.

linda_h1990:

Är det äckligt att göra det första gången?

Det smakar hud och lite salt typ, inte speciellt äckligt med andra ord.

linda_h1990:

vad är vanligast att göra när killen kommer?

Nybörjare: se besvärad ut förvirrad ut. Rutinerad: svälja eller ta emot med handen och torka av på handduk el liknade.

linda_h1990:

hur är det att få satsen i munnen?

Vanesak antar jag. Sperma smakar inget speciellt, lite salt bara, typ som genomskinligt snor man får när det är riktigt kallt ute.

linda_h1990:

har ni några andra praktiska råd för en nybörjare?

Akta tänderna, snoppen är ömtålig, speciellt ollonet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hampie:

Försatsen smakar lite beskt, tyvärr. Men efter ett tag så blandas den ut med saliven, då smakar det ingenting.

Har jag aldrig varit med om, jag har visserligen bara varit med min kille senate året, men varken jag eller han smakar något annat än lite salt. Har man borstat tänderna precis innan smakar det lite sött istället :p


   
SvaraCitera

AndyH:

Har jag aldrig varit med om, jag har visserligen bara varit med min kille senate året, men varken jag eller han smakar något annat än lite salt. Har man borstat tänderna precis innan smakar det lite sött istället :p

De två jag har sugit hittils har smakat lite beskt. Men jag kanske har bättre smaklökar än du.

Sen så skall man inte borsta tänderna precis innan oralsex p.g.a. STD-risken.


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Förväntar sig killar att man ska göra det?

Ja, så fort en en kille och en tjej ens hälsar på varandra förväntar sig killen det, direkt. Inga undantag.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Hampie:

De två jag har sugit hittils

hampie :oooo


   
SvaraCitera

Hampie:

Men jag kanske har bättre smaklökar än du.

Eller så har du hittat beska killar 😉

Hampie:

Sen så skall man inte borsta tänderna precis innan oralsex p.g.a. STD-risken.

Bra tips. För man river småsår i tandköttet antar jag.


   
SvaraCitera

AndyH:

Eller så har du hittat beska killar 😉

Jo. Fast om man börjar med att deepthroata så blir det kladdigt och det försvinner direkt :3.

AndyH:

Bra tips. För man river småsår i tandköttet antar jag.

[cool]


   
SvaraCitera