Aviseringar
Rensa alla

Nybörjarens guide till styrketräning


dinga:

varför kan man inte bygga muskler om man inte har kaloriöverskott? XD

asså, om du är väldigt smal från början och ska öka så är det bara gå upp i vikt som gäller anser jag. visst du kan väll kanske gå upp i vikterna på gymmet till en början, men jag menar, för att få stor massa så ska man i det fallet gå upp i vikt. Sen är det en annan sak om man är "fet" säj 180 lång 120 pannor, då är det liksom inga problem att gå ner i vikt samtidigt.

Jag vet bara av egen erfarenhet att jag blir mkt starkare när jag äter mer, och jag tkr inte jag ser ut som en bumbibjörn. bodybuilders bulkar juh så. strongman tävlande har lite hull oftast.

håller doch med om att trådskaparen skriver mkt tveksamt i sitt inlägg


   
SvaraCitera

stykretränade ben är det fuuulste som finnns...löpning är mer naturliga ben


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

Limer:

stykretränade ben är det fuuulste som finnns...löpning är mer naturliga ben

ser mupp ut med pinnben och biff överkropp med.[smile]


   
SvaraCitera

Flash100:

ser mupp ut med pinnben och biff överkropp med.

Självklart. Bänkpress överskopp..oh my.. haha.

Det är tyvärr löpning,skirdskor (inte så tyvärr), slalom, åanantskojs.. cykling såklart..som gäller


   
SvaraCitera

Limer:

Självklart. Bänkpress överskopp..oh my.. haha.

Det är tyvärr löpning,skirdskor (inte så tyvärr), slalom, åanantskojs.. cykling såklart..som gäller

slalom, skidskor cykling ger dig biffben så kör inte det så mkt om du inte gillar big legs [bigsmile] tänk på anja person hon ser lite ut som en säl för hon åker skidor så mkt[cheers]


   
SvaraCitera

Flash100:

slalom, skidskor cykling ger dig biffben så kör inte det så mkt om du inte gillar big legs tänk på anja person hon ser lite ut som en säl för hon åker skidor så mkt

hm.. ja menar på att.. om du löper rör du ju dig naturligt.. om du knöböjjer till 200 kg.. så är dejt u ltie svårt att löpa me de där grejjerna, som inte fått muskler via naturlig rörelse tempo o shit.

cykling slalom..nä slalom är jul iite onaturligt rörelse mönster på men.. ja.get the point


   
SvaraCitera

du får stakra explosiva muskler menar du av knäböj. liksom klarar 230kg en gång?


   
SvaraCitera

Limer:

som inte fått muskler via naturlig rörelse tempo o shit.

fan tjötar du om?

Edit: kass sticky [n]


   
SvaraCitera

fy fasen vad dåligt ni stavar , krattor [confused]

Måste däremot hålla kvar vid mitt uttalande. Folk som bulkar ser ut som idioter halva året. Inte värt det enligt mig


   
SvaraCitera

Rapid:

fan tjötar du om?

Flash100:

du får stakra explosiva muskler menar du av knäböj. liksom klarar 230kg en gång?

Precis. EN gång på 230 kg knöböj är heltok.
Men x10. Då blir får styrketränigsn ben.
Alltså musklerna har inte fått växatillsig av löpning, dvs. rörelse.
utan det är upp -ner-upp - ner.OMMMM ni fattarpoängen.

kordinationenharaldrig fått utvecklts tillsammans med styrka.

PRecissom de som speingerpå gatan eller i u löänderna utvecklar korrdination, - men ingen styrka ochligger kanske efter.

Snälla förstå mig.


   
SvaraCitera

Limer:

text

Går du på tjack eller nåt? Knappt läsbart.

Skillnaden mellan att styrketräna och att löpa har inte direkt med koordination att göra.. Du svamlar ju bara.

Blandlar du ihop koordination med kondition eller är du bara efterbliven?

Limer:

Snälla förstå mig.

Man blir behandlad som man skriver, om du börjar skriva med händerna istället för att facerolla fram texten så kanske det skulle gått att ta dig seriöst.


   
SvaraCitera

Rapid:

Man blir behandlad som man skriver, om du börjar skriva med händerna istället för att facerolla fram texten så kanske det skulle gått att ta dig seriöst.

DU behöver inte förstå vad jag menar. Lycka till att springa med klnöböjda ben. Det går säkert jätte bra att svänga åt höger och vänster på små marginaler. eller inte.


   
SvaraCitera

knäböja ben


   
SvaraCitera