Aviseringar
Rensa alla

Nydumpad? Help me...


imaparty:

det kommer du också komma ihåg att du har sagt och falla in i en djup deprission...

Är inte som du ok [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är inte som du ok

Alltså så erkänner du att du är känslokall [bigsmile]


   
SvaraCitera

imaparty:

Alltså så erkänner du att du är känslokall [bigsmile]

Gjorde jag? :< Okej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Gjorde jag? :< Okej

fail fail fail fail!


   
SvaraCitera

imaparty:

fail fail fail fail!

Kunde svära på att jag hade känslor [sad]


   
SvaraCitera

Det enda jag kan säga är att det kommer någon bättre. Bara gråt ut nu så är det borta sen.


   
SvaraCitera

imaparty:

alla är känslokalla på ungdomar.se

imaparty:

fail fail fail fail!

Ja du har en poäng där...ifall du håller på så kommer folk ha ännu mer empati för dig....keep it up!


   
SvaraCitera

Det är bara att rida ut stormen. Strunta i att skicka SMS och skriva till honom på MSN, det gör bara situationen värre. Ge det tid, och kontakta honom igen först när du är i balans igen.


   
SvaraCitera
elinc

Alltså, helt ärligt så är inte um den bästa sidan att få sympati, tröst och snälla kommentarer. Sånt är mer mammors uppgift. [smile]


   
SvaraCitera

Inte på um inte. Tycker det kan vara skönt med lite omväxling och inte bara killar som blir dumpade på löpande band. >_> Better luck next time!


   
SvaraCitera

sculptura:

Tycker det kan vara skönt med lite omväxling och inte bara killar som blir dumpade på löpande band. >_>

xD


   
SvaraCitera

Vad vill du att folk ska säga? Att det kommer bli bra och att du kommer hitta någon som är rätt för dig? Du vet att det kommer ordna sig, och om vi sa att du kommer hitta någon som är rätt för dig så skulle du bara bli förbannad för att det är en sån klyscha.


   
SvaraCitera

Så du är singel nu alltså[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Jag hamna i precis samma situation för precis ett år sen. Killen som tog min oskuld dumpa mig efter en månad. Kändes väldigt ruttet. Och jag trodde det inte då, men jag kom över det.


   
SvaraCitera

imaparty:

Någon som är i samma situation eller helt enkelt bara vill trösta?

ääär i exakt samma situation! prata med mig [love]


   
SvaraCitera