Aviseringar
Rensa alla

Nyligen omskuren, har dock undringar


Ämnesstartare

Hejsan! jag blev omskuren i måndags så det har gått 2 dagar sedan. Jag gör allt man ska, håller rent och har kuken "uppåt" i kallingarna för att hålla nere svullnad och så. Men jag har funderat på en sak, precis under ollonet så har jag en lite "köttig" krans eller svullningar eller vad man ska säga precis över där jag har stygnen. Stygnen gör även över denna "krans" och fäster (antar jag) på den övre sidan (sidan upp mot ollonet). jag undrar är detta normalt? För jag har kollat igenom lite olika sidor och har inte hört detta nämnas eller sett någon bild som liknar detta. Jag är medveten om att det tar tid och läka men jag är bara orolig för att det kommer se ut så när jag är helt färdigläkt och att se helt missbildad ut där nere. Någon som har varit med om något liknande?

[Edit] Jag är 15 år och jag omskar mig på grund av medicinska skäl.


   
Citera
Ämnesetiketter

Förslag: Ring och fråga.


   
SvaraCitera

Det är helt normalt, känner en som blivit omskuren och det är ingen fara. Hoppas att du inte har alltför ont


   
SvaraCitera

Beställ tid för återbesök, om du inte redan fått en.


   
SvaraCitera
höna

aaj[sad] får ont i snoppen fast ja inte har nån


   
SvaraCitera

isola:

Beställ tid för återbesök, om du inte redan fått en.

Det är väl inget fel?


   
SvaraCitera

amsi:

Det är väl inget fel?

Med vad? Varken du eller jag är någon läkare.


   
SvaraCitera

amsi:

Det är väl inget fel?

Det kan inte vi avgöra. Bättre att han går till doktorn kollar så att allt ser bra ut.


   
SvaraCitera

Nej, känner en som blivit omskuren och hans såg ut som beskrivningen, men ni har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag funderar faktiskt på att ringa in och kolla med dom om det är normalt, sen fråga dom om råd, bör jag åka in eller ej? Känns ju på ett sätt som att jag nojjar i onödan men med kuken kan man aldrig vara nog försiktig.


   
SvaraCitera

UngeHerrAnarki:

men med kuken kan man aldrig vara nog försiktig.

[bigsmile]

Ring vårdcentralen imorgon bitti bara. Det är säkert ingen fara.


   
SvaraCitera

obs avsäger mig allt ansvar


   
SvaraCitera

varför har du låtit skära om dig?


   
SvaraCitera

Nachac:

Förslag: Ring och fråga.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

varför har du låtit skära om dig?

skulle gissa på trångis.


   
SvaraCitera