Aviseringar
Rensa alla

Nyreggad gammal användare


Ämnesstartare

Hejsan, om du är en gammal användare som nu har nyreggat och ej vill få agg riktat mot dig då du på ett drygt sätt uppvisar att du är en gammal användare men vägrar säga vem du är så kan du skriva i denna tråd vilka dina tidigare konton är.


   
Citera
Ämnesstartare

Bäst initiativ, Jenny [love]


   
SvaraCitera

Hej, jag är en gammal användare som vill hemlighålla mina tidigare konton p.g.a. paranoia. [cute]

MVH osubstansiella inläggspersonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänligen sluta förstöra denna tråd genom random babbel. Allt som är relaterat till tråddiskussionen är OK, men ej spårande skitinlägg. Tackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laverine
Knarko
DPope
LightInDarkness
Crypto

Nu: Knarko

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Laverine
Knarko
DPope
LightInDarkness
Crypto

Men... alltså, va? Du har haft 5 konton före ditt nuvarande?[chocked] Varför? Hur orkar man? Varför orkar man? Och över hur lång tid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Varför? Hur orkar man? Varför orkar man? Och över hur lång tid?

floppsen talade om för mig att man, enligt honom, ska byta konto när man har överstigit 15.000 inlägg, annars är man nörd [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men... alltså, va? Du har haft 5 konton före ditt nuvarande?

Yepp

Storchen84:

Varför? Hur orkar man? Varför orkar man? Och över hur lång tid?

Sen 2007. Hade inte Laverine länge, inte Knarko eller DPope heller.
LiD hade jag ett tag iaf innan jag hade Crypto nästan 1år [cute]
Behöver vara dryg och elak mot folk som är korkade på UM [confused]


   
SvaraCitera
Exner

enhimmelskdrog:

floppsen

failed@life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

failed@life

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ska byta konto när man har överstigit 15.000 inlägg

Ehmm... själv undrar jag om jag ens kommer komma upp i hälften av det under min livstid.

Fast å andra sidan trodde jag aldrig att jag skulle komma upp i 1 000 och nu är jag över den siffran[tired]

Knarko:

Behöver vara dryg och elak mot folk som är korkade på UM [confused]

Behöver la inte byta användarnamn för det?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast å andra sidan trodde jag aldrig att jag skulle komma upp i 1 000 och nu är jag över den siffran

ehehehehhe det går snabbt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Behöver la inte byta användarnamn för det?[confused]

Tröttnade under tiden jag hade Laverine, Knarko och DPope, därav avreggningarna.
Mellan LiD o Crypto var jag tvungen då LiD tillhörde mitt förflutna ;D
Nu senast kunde jag ha låtit bli men var ej planerat att jag skulle komma tillbaka 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ehehehehhe det går snabbt

Tyst[sad]känner mig redan lite patetisk för att jag fastnade, började läsa och skriva/svara på den här sidan[cry]trots att jag svor att det var just det jag inte skulle göra[mad]

Dold text: Även om denna delen av forumet visserligen bara är i en bråkdel av UM

Knarko:

Nu senast kunde jag ha låtit bli men var ej planerat att jag skulle komma tillbaka 😛

Precis som jag ej hade planerat på att stanna när jag reggade mig[mad]

Hah, o jag som trodde att du av någon anledning såg det nödvändigt att avregga sig om man varit tillräckligt elak tillräckligt länge mot tillräckligt många personer, man kan ju liksom inte avregga sig pga. den anledning som gör en känd, om du förstår hur jag menar[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hah, o jag som trodde att du av någon anledning såg det nödvändigt att avregga sig om man varit tillräckligt elak tillräckligt länge mot tillräckligt många personer, man kan ju liksom inte avregga sig pga. den anledning som gör en känd, om du förstår hur jag menar[bigsmile]

Tror inte särskilt många tycker jag är elak här [sad]
Kanske lika bra [blush]


   
SvaraCitera