Aviseringar
Rensa alla

nyss pratade jag o en kompis om sex med varandra.


Ämnesstartare

idag har jag o en tjejkompis sagt till varandra att vi inte kommer ha sex med varandra. vi ska ha bara vara kompisar.

har ni andra haft dessa diskussioner med era kompisar av motsat kön?
och vad hände? hade ni sex ändå tillslut?

den senaste gången jag hade denna diskussion så blev tjejen kär i mig o ville ha sex med mig.


   
Citera
Ämnesstartare

har aldrig haft den diskussionen tror jag [tard]


   
SvaraCitera

Men ofta man ens har det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

har ni andra haft dessa diskussioner med era kompisar av motsat kön?

Nae [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillylo:

Men ofta man ens har det?

om man känner att man kan prata om allt med varandra.
kan göra det med henne o jag tror att hon känner likadant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte ha tjejvänner av just den anledningen, dom vill bara ligga med mej hela tiden[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bry sig om att diskutera det? Händer det att man knullar så gör det. Är väl inget man kan bestämma på förväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kan inte ha tjejvänner av just den anledningen, dom vill bara ligga med mej hela tiden

Förlåt [sad]

Ah, har haft det diskussionen någon gång [crazy] Senast var med mitt ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀

lillylo:

Men ofta man ens har det?

Diskussion om det?
Ja, iaf när man aldrig haft en riktig killkompis eller tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig haft den diskussionen med någon. Jag har berättat för folk att vi inte kommer att ha sex när de uppenbarligen försöker få just det att hända, men jag vet inte om det räknas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Är väl inget man kan bestämma på förväg.

Nja, någon slags "försvarsmekanism"

Vi kom in på att vi aldrig vart med någon av det motsatta könet utan att det hänt något sexuellt/vart påväg att hända något sexuellt, att kontakten ebbat ut eller att man bråkat osv.
Så anmärkte vi att vi säkerligen aldrig kommer ha sex med varandra och förbli vänner, eller något liknande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Förlåt [sad]

Det är jag som skall be om ursäkt, är mitt fel att jag är så sexig och gör er tjejer våta bara ni ser mej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Vi kom in på att vi aldrig vart med någon av det motsatta könet utan att det hänt något sexuellt/vart påväg att hända något sexuellt, att kontakten ebbat ut eller att man bråkat osv.

Förstår inte varför folk automatiskt förutsätter att vänskapen förstörs bara för att man ev har sex.

Sen behöver man ju inte eftersträva att ha sex med sin kompis, men det är ju en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Förstår inte varför folk automatiskt förutsätter att vänskapen förstörs bara för att man ev har sex.

Den gör ju egentligen inte (alltid) det men jag föredrar att inte ha sex med en vän, det beror även på hur vännen är samt beror det på omständigheterna...
Men, jag vill kunna diskutera killar med en killkompis och då ere inte så nice att han blir sotis eller något + jag brukar ibland ta illa vid mig om en kille inte visar intresse, iaf om jag är tänd på honom/gillar honom eller dylikt och det är ganska jobbigt då jag har lätt för att falla för killar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Varför bry sig om att diskutera det?

vi hade snackat mkt sex innan o det kändes rätt. vi hade liksom kommit närmare o närmare ämnet.


   
SvaraCitera