Aviseringar
Rensa alla

Nyss satt in kopparspiral , minskar flytningarna med tiden eller?


Ämnesstartare

lemuu:

huh?

Enda fysiska "problemet" vi har är om vi skjuter skarpladdat, menade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Alltså, trådarna kan ju klippas av lite om dom störs , de ska ju dra sig uppåt egentligen så de inte bara "hänger där" runt livmodertappen och det hade de tydligen inte gjort så bra för dig då?

det säg att trådarna ligger bättre om dem är långa eftersom dem "krullar" upp sig själva, men blir dem däremot korta så blir det mer "stick" i det hela.. sorry men kunde inte förklara bättre..

nä jag drog ut min efter typ en månad.. fortsatte med p-piller men ska snart byta dem mot något annat.. vet bara inte vad.. p-spruta har jag funderat på..
glömmer nämligen ta p-piller blir lite mer av en varannan dag grej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

men blir dem däremot korta så blir det mer "stick" i det hela.. sorry men kunde inte förklara bättre..

jo vet, hon sa samma till mig, har inte provat än för infektionsrisken, så väntar med det ett tag ;p få se sen hur de går haha ..

seniL:

glömmer nämligen ta p-piller blir lite mer av en varannan dag grej..

p-plåster 🙂 men jag fick rekord allergibesvär av dom, ingen annan hade fått sånna utslag/sår under där jag var.. xD men det är ovanligt, så.. p-ring? också haft, p-stav? fast det rekommenderar jag inte, funkade inte för mig, blödde bara konstigt.. p-spruta annars som du säger, var 3e månad ju 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

, har inte provat än för infektionsrisken, så väntar med det ett tag ;p få se sen hur de går haha ..

japp lycka till.


   
SvaraCitera