Aviseringar
Rensa alla

Nytt Ask.fm fenomen


Ämnesstartare

Har nyligen märkt att några lägger upp bilder på sin övre kropp utan tröja och bh och håller för sina bröst och skriver en text om att bröst inte är något sexuellt, utan något som ger mat och näring. Vad tycker ni?
Länkar till några som har lagt ut sådana saker:
http://ask.fm/zassas
http://ask.fm/Invandrarblues
http://ask.fm/Helcali


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är väl bara trevligt om de kan visa upp sig precis som män kan.Tumme upp


   
SvaraCitera

Hur skulle bröst inte vara något sexuellt? Hela kroppen är sexuell. 

kolla in christianos bröst, rätt sexiga article-2460465-07DC3B8A000005DC-199_634


   
SvaraCitera

men blir bara glad om flera tjejer visar upp sina bröst Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår tanken bakom, men om dom vill bli tagna seriösa av världen så skulle jag anse att det skulle vara bättre att skriva en argumentation eller liknande, istället för att lägga upp det på ask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:
Hur skulle bröst inte vara något sexuellt? Hela kroppen är sexuell. 

kolla in christianos bröst, rätt sexiga article-2460465-07DC3B8A000005DC-199_634

En utav dem skrev ju också att vissa killar har bröst, tekniskt sätt så har alla bröst Galen


   
SvaraCitera

MaximusPrime: Förstår tanken bakom, men om dom vill bli tagna seriösa av världen så skulle jag anse att det skulle vara bättre att skriva en argumentation eller liknande, istället för att lägga upp det på ask.

de flesta tjejer gillar när deras kroppar sexualiseras, men då ska det vara av rätt person och helst inte ses som ett objekt. man kan sexualisera kroppar utan att objektifiera. hela kroppen är sexuell både killar och tjejer


   
SvaraCitera

förstår dock inte behovet att hävda sig som de gör...


   
SvaraCitera

Dessa feminister alltså, va de hittar på! Men men, jag ska inte klaga. Oskyldig


   
SvaraCitera

Läste last.fm först, är besviken 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:
Dessa feminister alltså, va de hittar på! Men men, jag ska inte klaga. Oskyldig

Ja, nej, tänk om en kvinna får för sig att hon inte bara är till för sex och matlagning?

Blir så trött på dig.


   
SvaraCitera

time:

Ja, nej, tänk om en kvinna får för sig att hon inte bara är till för sex och matlagning?

Låter helt osannolikt. 


   
SvaraCitera
time
 time

Och ja, det är klart att det är ett bra initiativ, enda orsaken till att vi har större bröst än de som identifierar sig som män är just på grund av mjölkkörtlarna. Det är till för näring för ett barn, inte något mer speciellt. Jag avskyr att det ska vara fullständigt okej för män att gå topless nästan överallt men om snippbärare gör det är det bara knasigt.

Det är BRÖST. Det är inte sex. Låt det vara bara liksom.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

får affektryck i hela kroppen av alla inskränkta äckliga människor Ledsen
skulle inte ens tryck på tråden.


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:
Låter helt osannolikt. 

Den skrämmande nya verkligheten. Måste bero på islamiseringen eller hur var det nu? 


   
SvaraCitera