Aviseringar
Rensa alla

Nytt försök på video


Ämnesstartare

Är lite lugnare än mitt första försök.
Lite mer poänger osv.
Tycks?


   
Citera

Blev du väldigt upprörd i din första video 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli: Blev du väldigt upprörd i din första video

Ta en titt själv.


   
SvaraCitera

Detta kändes som ett halvbra försök att kopiera någon annan youtubare.. Att du klipper hela tiden, samt ditt kroppsspråk och så påminner mig extremt mycket om RWJ eller någon annan.. kommer inte riktigt på vem detta liknar.. Vill du lyckas så får du köra din egen stil, och göra din egen grej, och ha något som de andra youtubarna inte har. Din röst är det inte tillräckligt med tryck i heller här.. känns som att du små-viskar lite nästan.. Men annars var det helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Detta kändes som ett halvbra försök att kopiera någon annan youtubare.. Att du klipper hela tiden, samt ditt kroppsspråk och så påminner mig extremt mycket om RWJ eller någon annan.. kommer inte riktigt på vem detta liknar.. Vill du lyckas så får du köra din egen stil, och göra din egen grej, och ha något som de andra youtubarna inte har. Din röst är det inte tillräckligt med tryck i heller här.. känns som att du små-viskar lite nästan.. Men annars var det helt okej.

En väldigt stor del av Youtubers använder Jump-cuts. RWJ var någon jag hade lite intresse i att se på när jag var cirka 12 - 13 år.

Jag ska nog ha kvar jump-cuts, men försöka lugna ned lite med dom. Det är väldigt svårt för mig att svara på vad folk säger utan att använda "uuhm..." eller tystnad i några sekunder.
Jag vill gärna ha poängen framme så snabbt som möjligt.


   
SvaraCitera

Du uttalar flera svenska ord och platser fel. Det kommer folk att störa sig på. T ex Simrishamn och initiativ. 


   
SvaraCitera

aaawww

men de har en poäng. 


   
SvaraCitera

men öh och vadå könsförrädare? när har hon ens påstått något sådant? hon är ju dessutom gift med en man som hon antagligen knullar med. och hon har aldrig påstått att sex är ont utan att objektifieringen av kvinnor är det. vi lever fortfarande i en ickejämställd värld. 
du måste ju veta vad det är du kritiserar innan du kritiserar det käre värld.


   
SvaraCitera

RWJ + Knappnytt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
RWJ + Knappnytt

Hahah!
Det var så jävla längesen 😛

isola:
men öh och vadå könsförrädare? när har hon ens påstått något sådant? 

Jag blandade ihop henne med Tiina Rosenberg.


   
SvaraCitera

Du upprepar dig, men annars var det fan bra asså

1+ sub!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett nytt försök på en video


   
SvaraCitera

Testa att lägga mer än en kvart per video, dvs. gå igenom manus och allt sådant ordentligt, ta om tagningarna tills du är nöjd etc. 

Kvalitet > Kvantitet.


   
SvaraCitera

Du verkar lite nervös och stirrig, försök vara lugnare och prata tydligare.


   
SvaraCitera

testa att byt dialekt 

typ norrländska, trevligare att lyssna på 


   
SvaraCitera