Aviseringar
Rensa alla

Nytt Mensa test 2019


Ämnesstartare

Hej jag fick bara 135 då denna är svår. Vad får ni för resultat? Många som får högt vanligt fall fick ganska lågt på denna

länk till testen. 

http://test.mensa.no/

skriv!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

sidan kunde inte läsa hur många rätt jag hade haha


   
SvaraCitera

jag tog riktigt IQtest på barnochungdomspsykiatrin

jag fick övergenomsnittligt resultat, men de gav mig inte något exakt värde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Your IQ lies outside the area that the test is able to measure. We are hoping to extend this area as soon as we have gathered more data. Remember that it is a good idea to practice tests such as this - there are many others available online.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You are very stupid. Sorry. Our thoughts are with your parents and loved ones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natturs:
Your IQ lies outside the area that the test is able to measure. We are hoping to extend this area as soon as we have gathered more data. Remember that it is a good idea to practice tests such as this - there are many others available online.

De skulle aldrig skriva sånt. Man får bara resultat


   
SvaraCitera
Toffe

123fendas:
jag tog riktigt IQtest på barnochungdomspsykiatrin

jag fick övergenomsnittligt resultat, men de gav mig inte något exakt värde.
Om 100 är väl genomsnittet så då fick du kanske 101 haha skoja för jag tror du är ganska clever 


   
SvaraCitera

Toffe:

Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OpiumGod:

De skulle aldrig skriva sånt. Man får bara resultat

20190829_205408.jpg
Tur för mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PPpppPpPPPpPp


   
SvaraCitera

natturs:
PPpppPpPPPpPp

Att få ett askasst resultat. men använda det för att få alla att tro det egentligen var skithögt. Minst 170IQ. Helt utanför ramarna. Imponerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

Att få ett askasst resultat. men använda det för att få alla att tro det egentligen var skithögt. Minst 170IQ. Helt utanför ramarna. Imponerande

Testen mäter 145 och en kille som hade iq 161 fick 138 på denna test. Sedan har jag för mig att om man får alla rätt står det 145 eller högre fast om man har lägre än 85 så kommer detta upp. Ingen har fått så lågt så har aldrig stött på detta, inte i mitt gemenskap på diverse test forum


   
SvaraCitera

Neuroatypiska IQ-test-savanter kommer aldrig att fatta! Alldeles för långt utanför boxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

Att få ett askasst resultat. men använda det för att få alla att tro det egentligen var skithögt. Minst 170IQ. Helt utanför ramarna. Imponerande

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och Gumpan, helt enkelt. 


   
SvaraCitera