Aviseringar
Rensa alla

nyttig mat :@


Ämnesstartare

Har blivit tjock [sad]
Vad ska man äta för nått som är nyttigt? Och vad ska man inte äta? osv [zzz][sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Image

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man slutar äta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skippa all socker-och fettrik mat. Godis (inkluderar s.k "naturgodis"), snacks (allt, inga nötter heller) och kakor (bullar, tårtor, pajer osv..) är tabu.

Bojkotta all slags läsk, även alla light-skitsaker. Vill du dricka något kolsyrat så drick loka eller något liknande!
Om jag rekomenderar att du skippar att äta efter klockan 18, om du tränar går det bra med en macka eller banan efter träningen (om träningen varat i minst 2h).
Om du känner att du måste äta efter 18 så ät inte senare än en h innan du går till sängs.

(Det sistnämnda har dock aldrig Rock Lee gjort men hört att det är bra)

Ändrar du din livsstil så den liknar min kommer du en dag att se ut som Rock Lee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli veg [y]


   
SvaraCitera

jag med. jag vill banta men problemet är att jag typ redan bantar. eller jag äter inte nyttigt men väldigt lite. när jag väl äter så vräker jag i mig det jag är sugen på vilket alltid är onyttigt... typ en chipspåse lr kebabtallrik :@

men äter liksom bara 1 gång om dagen i stort sätt (+småätande då men inge stora grejjer. mest lightläsk eller äpplen/morötter/pommes på jobbet)

så de finns inge utrymme att dra ner på mat liksom :s
borde snarare äta dubbelt så mkt som nu om inte mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Man slutar äta

Ney [sad]

Rock Lee:

Skippa all socker-och fettrik mat. Godis (inkluderar s.k "naturgodis"), snacks (allt, inga nötter heller) och kakor (bullar, tårtor, pajer osv..) är tabu.

Vad kan man äta för mat då?[blush]

Rock Lee:

(Det sistnämnda har dock aldrig Rock Lee gjort men hört att det är bra)

Ska försöka att inte äta efter 18 då [smile]

Rock Lee:

Ändrar du din livsstil så den liknar min kommer du en dag att se ut som Rock Lee.

ohlala [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröt, då blir du stor o stark....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Ändrar du din livsstil så den liknar min kommer du en dag att se ut som Rock Lee.

Hon skrev aldrig att hon ville gå ner i vikt hon frågade efter nyttig mat och nötter kan va nyttigt VAD HÅLLER DU PÅ MEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDD STICK HÄRIFRÅN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

ALCON PUNCH!

Förlåt jag tar tillbaka det jag skrev [love] du är söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Hon skrev aldrig att hon ville gå ner i vikt hon frågade efter nyttig mat och nötter kan va nyttigt VAD HÅLLER DU PÅ MEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDD STICK HÄRIFRÅN

vill gå ner i vikt [mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Bojkotta all slags läsk, även alla light-skitsaker.

Stick! Lämna min cancerläsk ifred, den vill mig bara gott. [mad]

Rock Lee:

Om jag rekomenderar att du skippar att äta efter klockan 18, om du tränar går det bra med en macka eller banan efter träningen (om träningen varat i minst 2h).

För att?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DUFATTARINGENTING:

Vad kan man äta för mat då?[blush]

Helst så sockersnål som möjligt och mycket fibrer samt frukt och grönt. När det kommer till kött så ska du satsa på fågel och fisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

För att?

Då Har du tid till att bränna det mesta du fått i dig under dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Helst så sockersnål som möjligt och mycket fibrer samt frukt och grönt. När det kommer till kött så ska du satsa på fågel och fisk.

och mycket fibrer hittar man i?[blush]
Räknas kyckling som fågel?


   
SvaraCitera