Aviseringar
Rensa alla

Nyval


Ämnesstartare

Inte Jung:

Demokrati är en poänglös charad 

Du har en poäng.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Vänsterpartiet (V)

Funderat på att taktikrösta MP men nä.

Hjärta


   
SvaraCitera
evene

Inte Jung:

alternativet vore att inte rösta
och skriver ner mina tankar etc. på blankrösten

Aaa de sant, då är det bättre att rösta blankt.


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Demokrati är en poänglös charad 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Funderat på att taktikrösta MP men nä.

Hjärta

Ja, MP lär nog åka ur riksdagen om det blir nyval skulle jag gissa men om de som röstar på MP nu skulle göra det under ett nyval så blir de kvar men lämnar en hel del partiet så finns risken att det är kört. Jag sparar dig från att säga vad jag tycker om MP. Glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Direktdemokraterna


   
SvaraCitera

Åh, jag som hoppades på nyval! -hehe-. Jag fyllde 18 några dagar efter valet så jag fick inte rösta, så om jag skulle få en ny chans skulle jag rösta på Alliansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecca00:
Åh, jag som hoppades på nyval! -hehe-. Jag fyllde 18 några dagar efter valet så jag fick inte rösta, så om jag skulle få en ny chans skulle jag rösta på Alliansen.

Stackarn! 🙁 Sicken jäkla osis. Det är ''jobbigt'' att fylla år några månader försent också! Jag är nog ganska glad att jag att slapp rösta, jag var osäker på vad jag skulle rösta på behövde mer tid.


   
SvaraCitera

Rebecca00:
Åh, jag som hoppades på nyval! -hehe-. Jag fyllde 18 några dagar efter valet så jag fick inte rösta, så om jag skulle få en ny chans skulle jag rösta på Alliansen.

Tur att dom får minst 1 röst då vid ett nyval.. Kanske dom ska vara tacksamma förMycket glad


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Jag sparar dig från att säga vad jag tycker om MP.

Vad bra då sparar jag dig från att säga vad jag tycker om ditt tyckandeGlad

Hjärta


   
SvaraCitera

Tänker rösta likadant som jag gjorde i sept. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad bra då sparar jag dig från att säga vad jag tycker om ditt tyckandeGlad

Hjärta

Hehe! Mycket glad Fast du får säga om du vill. Glad

Hjärta


   
SvaraCitera

PWr:

Tur att dom får minst 1 röst då vid ett nyval.. Kanske dom ska vara tacksamma förMycket glad

Hahaha Mycket gladjaja visst!


   
SvaraCitera

Övrigt;
direktdemokraterna.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Stackarn! 🙁 Sicken jäkla osis. Det är ''jobbigt'' att fylla år några månader försent också! Jag är nog ganska glad att jag att slapp rösta, jag var osäker på vad jag skulle rösta på behövde mer tid.

Ja men jag behövde ju inte läsa på heller så det var ju skönt på ett sätt också.. Men om det blir val nu så lär jag få läsa på om vissa partier istället, men vi får se om det blir något nyval. 🙂


   
SvaraCitera