Aviseringar
Rensa alla

Obehagligt


Ämnesstartare

Jag finner det obehagligt när min pojkvän vill att jag ska pulla mig i analen framför honom. Jag känner mig utstirrad och ful
Jag gör det för hans skull så helt fel känns det inte
Men ska jag kämpa emot det obehaget eller säga ifrån?
Jag älskar honom och vi har ett stabilt förhållande med aktivt sexliv som vi båda är nöjda med, jag vill inte att något ska förändras
Tack på förhand


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

PopJohn:

Men ska jag kämpa emot det obehaget eller säga ifrån?

Säg ifrån, om han inte lyssnar så skvallra för mamma!


   
SvaraCitera

Men säg bara att du inte gillar det ?
Säg precis vad du känner, håller längst i längden [wink]
Lycka till

[y][y][y][y]


   
SvaraCitera

Om du inte gillar det så tycker jag inte att du ska göra det. Tycker inte att du ska göra något för hans skull som du inte vill göra.
Tror du inte att ert sexliv kommer vara lika bra ändå?
Jag tror inte att han vill att du ska göra något du inte känner dig bekväm med heller. [smile]


   
SvaraCitera

PopJohn:

Jag älskar honom och vi har ett stabilt förhållande med aktivt sexliv som vi båda är nöjda med, jag vill inte att något ska förändras

Om du inte vill att något ska förändras, så tycker jag inte att du ska försöka förändra något. Ganska logiskt, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Om du inte vill att något ska förändras, så tycker jag inte att du ska försöka förändra något. Ganska logiskt, eller hur?

Kanske skrev lite konstigt, menar att jag vill förändra den delen i vårt sexliv utan att det resulterar i någon förändring av vårt förhållande i helhet, jag kan inte veta på förhand hur han kommer ta det.

Tack för svaren, har tänkt en del och bestämt mig för att bara låta bli och hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera

PopJohn:

Kanske skrev lite konstigt, menar att jag vill förändra den delen i vårt sexliv utan att det resulterar i någon förändring av vårt förhållande i helhet, jag kan inte veta på förhand hur han kommer ta det.

Ah, jag förstår. I så fall vill jag råda dig att helt enkelt prata med honom om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PopJohn:

Jag finner det obehagligt när min pojkvän vill att jag ska pulla mig i analen framför honom. Jag känner mig utstirrad och ful

Tycker svaret är ganska givet, låt honom läsa detta inlägg så fattar han nog snabbt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom, berätta att det känns lite obehagligt.
Låt inte anklagande emot honom, utan säg bara att ni kanske kan prova något som inte får dig så uttittad, ex en annan ställning eller så.

Låt det inte bara vara, du ska ju inte må dåligt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera