Aviseringar
Rensa alla

obehagligt


Ämnesstartare

igår när jag skulle sova och bad till Gud var det alldeles svart och sedan dök det upp en vit tavla med svarta siffror i huvudet. jag tror att det var bara 1 och 2 på den och inga bokstäver men är inte säker. den var inte direkt suddig men den dök upp så snabbt att jag knappast hann ta in information känns det som. jag undrar så klart vad detta betyder? kan tillägga att jag bad om ett tecken. ber Gud om att stärka min tro genom tecken etc. varje kväll, så det var lite obehagligt. jag kmr ihåg efteråt att jag tände lampan och verkligen kollade omkring mig om där fanns ngn/ngt.

kan det här ha ngt med kristendomen att göra? kan ni koppla det till någonting? och om ni inte tror det är det normalt? vad kan det ha berott på? jag kan inte koppla det till någonting. det är det som är så obehagligt. annars brukar jag få sådana bilder i huvudet men då kan det vara på en händelse ungefär. eller att jag framkallar dem medvetet. men denna bara kom.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera

soimpolite:

igår när jag skulle sova och bad till Gud

Slutade läsa där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Slutade läsa där.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste hålla med stefan för en gångs skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller också med Stefan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är er poäng? ja, jag är nyfiken. detta hände mig och jag vill veta vad det kan bero på etc. ser inget konstigt i att jag skapar en tråd om det. däremot tycker jag att det är konstigt att människor sitter inlåsta i sina små ateismbubblor och idiotförklarar resten av världen. det är sorgligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

innan man somnar så brukar man se bilder så är det innan man drömmer

kan vara från ditt inre inte gud

eller så är det gud

ditt val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kan vara från ditt inre inte gud

jag tror det, iom att jag inte kan koppla det till ngt. men det är ju helt random så jag undrar liksom vrf just en sådan grej :S brukar inte hända. och jag blev så tagen också, var inte alls beredd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du kan dagdrömma fram en vit tavla okej, av någon anledning har du inte sålt in kristendomen till mig riktigt än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag tror det, iom att jag inte kan koppla det till ngt. men det är ju helt random så jag undrar liksom vrf just en sådan grej :S brukar inte hända. och jag blev så tagen också, var inte alls beredd

randomsaker brukar dyka upp för du vet inte ditt undermedvetna

eller bara för att, behöver inte finnas någon aneldning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Så du kan dagdrömma fram en vit tavla okej, av någon anledning har du inte sålt in kristendomen till mig riktigt än.

du har missuppfattat

Angelize:

randomsaker brukar dyka upp för du vet inte ditt undermedvetna

tycker det är så svårt när folk säger så. är inte alls insatt i hur det undermedvetna fungerar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

du har missuppfattat

Förvred lite för effekt. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tycker det är så svårt när folk säger så. är inte alls insatt i hur det undermedvetna fungerar osv.

Om du nu är intresserad av gud och tro och allt vad det innebär så är det ju faktiskt så att meditera är ett väldigt bra sätt för att få fram det gömda i sitt undermedvetna och lösa det

Dessutom så är mycket i dina drömmar från ditt undermedvetna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Förvred lite för effekt.

märkte det, din drama queen


   
SvaraCitera