Aviseringar
Rensa alla

obekväm tjej...


Ämnesstartare

Jag har känt en tjej ett tag nu och det känns som vi av och till har nått på G, men blir bara så himla osäker när hon ena stunden verkligen vill träffas o e hur glad som helst och nästa stund inte vill träffas när jag hör av mig. Då e hon typ allmänt trött bla bla bla.........
Vet inte om jag kanske ligger på lite för mycket, men det känns som vi kommer så långt ifrån varandra annars...

Tanken att glömma henne finns inte[cry]


   
Citera
Jeay_L

Du bor inte i skellhell va?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bor inte i stockholm va?[cute]


   
SvaraCitera

Du bor inte i västerås va?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att inte höra av dig alls då blir hon tvungen att höra av sig, om hon nu vill ses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bor inte i Haninge va?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Du bor inte i Haninge va?[cute]

bor du där:S:S:S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

bor du där:S:S:S:S

Nej[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej[shake]

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om jag inte hör av mig känns det som det kan gå månader innan hon hör av sig... men om hon väl hör av sig, då är hon hur intresserad som helst, men i mellanperioderna är det helt dött...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer inte från sverige va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e det inte irrelevant med var jag kommer från? men om jag säger såhär: man kan inte vara mer svensk än mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5000:

men om jag säger såhär: man kan inte vara mer svensk än mig [cool]

status +1.


   
SvaraCitera

Hur svårt ska det va att fatta?? Alltid i um när killar frågar blir det samma slutsats! Vill en tjej inte träffas träffas hon inte. Vill hon ha killen blir hon ibland som en sugpropp o ibland normal. Men aldrig on/off. Då är det inga känslor utan mer: Vara med någon eller vara ensam? Vara med nån utan känslor med andra ord.

Du bor inte i Göteborg va[wink]???[surprised]


   
SvaraCitera

välkommen till tjejernas värld, är det inte så många killar fungerar? [wink]


   
SvaraCitera