Aviseringar
Rensa alla

Obesvarad "kärlek"


Ämnesstartare

Häjhäj, och här ligg jag med telefon och tänk. Jag ha tänkt rätt mycket på en grej dom senaste darna, om inte veckna.
Det är såhär att det är en kille jag bruk prata med, för det mesta skriva, men hur som helst, så bruk vi förut prata en massa om "det här vill jag gö med dig", sånna här sexuella grejer, vettä. Men han verkade rätt intresserad i mig först, och sånt, sen så nu på senaste tiden ha han inte prata så mycket med mig, han är online men svara inte så ofta på meddelanden.
Jag ha ju känslor för han, han ha vare trevlig och faktiskt hjälpt mig en del.
Men jag börja tro nu att han inte är nå intresserad längre, jag vet inte vad jg ska gö. Han som va så snäll, och nu svara han knappt.
Han kan ju självfallet va upptagen med nåt, men han svara ibland inte på flera dar, även om det är en simpel fråga.
Jag skull gö näst intill vad som helst för att få hans uppmärksamhet, jag älska att skriva med han och bli alltid gla när han svara, och om han svara litte lekfullt, då är ju dan som bäst.
Men va tyck ni jag bör gö?
Jag vill ju prata med han och så, han föreslog att vi kunde prata på telefon nån gång, men än så länge ha det inte bleve av.
Jg vill inte tjata heller, det bli ju bäre skiit då.
Ha ni nå tips?


   
Citera

det verkar inte som han är intresserad av dig längre, sry. vet hur det känns att inte få veta varför. om jag var du skulle jag försöka gå vidare. det finns 4 miljarder killar på joden. kanske just han inte är den rätta :/ <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netfixchoklad:
det verkar inte som han är intresserad av dig längre, sry. vet hur det känns att inte få veta varför. om jag var du skulle jag försöka gå vidare. det finns 4 miljarder killar på joden. kanske just han inte är den rätta :/ <3 

Tack för svaret. Ha hittat en kille som jag prata med nu, vi få se vart det led 🙂 han verka väldigt trevlig 🙂


   
SvaraCitera

qwertyy:

Tack för svaret. Ha hittat en kille som jag prata med nu, vi få se vart det led 🙂 han verka väldigt trevlig 🙂

vad härligt att höra <3 lycka till 🙂


   
SvaraCitera

I agree with Netfixchoklad. He's not interessed and he got over ya. Excuse my attitude, den är groteskt och grov. Men som sagt, det är många fiskar i en sjö och leta tills dett får en liten ryck. Ett tips till dig som har funnit en annan, gör inte så det riskerar att sluta som mellan dig och den innan. Nu vet jag inte varför jag försöker ge svar när du redan har fått en vedervärdig svar av sitt samma typ som min. Hoppas du blir lycklig med honom nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack till ett både två. Vi få se hur det gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwertyy:
Tack till ett både två. Vi få se hur det gå

det ska stå Er, inte Ett...


   
SvaraCitera