Aviseringar
Rensa alla

Obesvarad kärlek


Ämnesstartare

Börjat i en ny klass, och jag har kommit in i klassen jätte bra.Jag har fått superbra killkompisar, vilket är superroligt! Men det råkar dock finnas en kille i klassen som jag verkligen inte vill vara kompis med. Jag vill va mer. Jag har inte kompis känslor för honom, utan det är något utöver det vanliga. När jag möter hans blick i klassrummet, eller när vi sitter och pratar i korridoren, eller kanske när vi skrattar ihjäl oss åt något kul som hänt; då dör jag. Hans ögon, hans skratt, hans klädstil, hans humor, allt! Hans leende är obeskrivligt, det är så himla svårt att inte le när han ler. Det är det bästa jag vet seriöst, det gör skoldagen så mycket bättre på alla sätt och vis.
Men han gillar inte mig på det här sättet, verkligen inte. Vi har blivit bra kompisar, men jag kan lova er att från hans sida tar det nog stopp där. Jag har sett att håller på med en annan tjej, och det gör mig typ deprimerad.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, för att säga det till honom är verkligen inte ett alternativ. Ska jag bara låta det vara? Allt jag egentligen skulle vilja är att skrika rakt ut i klassrummet när han kollar på mig att jag vill ha honom här och nu typ. HJÄLP MIG!


   
Citera
Ämnesetiketter

His anaconda don't want none unless you got buns hun. Tumme ned


   
SvaraCitera

Han kanske gillar dig fast han inte visar det så tydligt. Prata lite kärlek med honom och se vad han säger


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska säga till honom öga mot öga om dina känslor till honom. 🙂


   
SvaraCitera