Aviseringar
Rensa alla

Obligatorisk skrivvaro i denna tråd!


Ämnesstartare

Känner mig lite lonely nu så skriv i denna tråd mmkey.

Diskussionsunderlag:
Saknar ni Gamla um?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag minns det knappt. Tiden går så fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har int vart på gammla um, men känns som mycket tjabbel om det atm


   
SvaraCitera
mynona

ja, i ett avseende: det kändes mer som ett självändamål. nya sidan känns snarare som en kanal till irl-aktiviteter än en sidan att vara på för dess egen skull. men jag har dock varit mycket mer öppen på den nya versionen just för att den känns så mycket mindre tung


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tycker ej om det som blivit av UM förstår inte på vilket sätt som det blev enklare att ha ett normalt forum upplägg, allting har bara blivit besvärligare. Men det är mycket jag inte förstår mig på. å andra sidan borde jag slutat hänga här för länge sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saknar den gamla versionen pga trådkategorierna och gemenskap på ett annat sätt, men gillar den nya pga känns mer light och inte så "svart & svår"

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag saknar gamla UM. Mer skribenter, högre aktivitet, skönare skribenter och forumet var större o indelat i olika sektioner. Det kändes som en stor stad. Tycker det borde bytas tillbaka, forumet är i behov av en nytändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar än idag dom olika forumdelarna och kategorierna, det var lättare att välja vad man ville läsa (klotter i mitt Hjärta) och ville man läsa allt så hade man överskådligheten i form av senast aktiva trådar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: och ville man läsa allt så hade man överskådligheten i form av senast aktiva trådar.

det har vi väl nu också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: det har vi väl nu också?

Jo, menar att då kunde man välja. Jag tryckte alltid antingen uppdatera eller klotter, eller nästan alltid. Ibland senast aktiva. Det vi har nu är ju enbart senast aktiva.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo, menar att då kunde man välja. Jag tryckte alltid antingen uppdatera eller klotter, eller nästan alltid. Ibland senast aktiva. Det vi har nu är ju enbart senast aktiva.

Hjärta

ja iof. nu måste du vara överallt Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nu måste du vara överallt

säften särringLedsenkan dock tänka mig att speciellt SD-packet gillar att jag är överalltMycket gladOskyldig

Hjärta


   
SvaraCitera

Vad är det för skillnad på nya och gamla um? Idiotisk fråga kanske, men fullt seriös!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med skorpion, hur var gamla um? Att det fanns kategorier vet jag men mer då? 


   
SvaraCitera

Var inte här när gamla UM fanns, så kan inget säga.


   
SvaraCitera