Aviseringar
Rensa alla

Obligatorisk skrivvaro i denna tråd!


Draft

skorpion76: Vad är det för skillnad på nya och gamla um?

av vad jag förstått av det jag läst i tråden, så hade gamla UM kategorier på sina inlägg (såsom vanliga forum brukar ha) och nu mera är det i princip bara en "feed" med trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um hette förut trams

o så fanns det lite andra kategorier också med seriösa diskussioner om sånt man kan läsa på wikipedia ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar d som var innan d förra, d som man kunde ändra teman på, omte för att man kunde ändra teman dock, utan för att det var bra heot enkelt, orkar inte förköara närmare, tar tid. 🙂 


   
SvaraCitera
reben

tryckte ändå bara på senaste o "nya" e bättre i mobilen så gillar väl denna bättre


   
SvaraCitera
reben

fast ni kanske inte menar design


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag saknar kategorierna. jättejättemycket. gillar dock att den här mobilversionen är bra, så den kan få vara kvar. men ta tillbaka kategorierna tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni som gillar kategorier är ni nationalister också? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men jag vet inte om det var för att det var nytt för en då eller om det helt enkelt var att det var jävligt kul att småpika anarkandi.


   
SvaraCitera
Paseo

efter ändringen har jag tröttnat lite på hela forumet. Det är nog inget bra betyg. Ändå såg jag verkligen fram emot förändringen och jag ville ha en förändring. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillade att man fick skriva en tråd om vad som helst utan att det var ett såkallad seriös ämne


   
SvaraCitera

Draft:

av vad jag förstått av det jag läst i tråden, så hade gamla UM kategorier på sina inlägg (såsom vanliga forum brukar ha) och nu mera är det i princip bara en "feed" med trådar

Det är för kategoriernas skull jag har gått med i Flashback mest. Jag saknar det upplägget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klotter-katergorin


   
SvaraCitera

.......:
klotter-katergorin

Nej, inte riktigt!


   
SvaraCitera
Draft

skorpion76: Det är för kategoriernas skull jag har gått med i Flashback mest. Jag saknar det upplägget!

däremot förlorar man ju lite etableringsfaktorn på ett så stort forum som flashback, att man kan göra ett namn för sig själv. vilket man kan göra här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha SUBFORUM.

Forumet är käpprätt åt helvete sedan den nya ''uppdateringen''


   
SvaraCitera