Aviseringar
Rensa alla

Oblivion - Vampire Disease Cure


Stringburka:

MYCKET bättre än ettan, inte minst för transportsystemet.

Failure.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Spelar det nu. MYCKET bättre än ettan, inte minst för transportsystemet.

Ett av de allra roligaste questerna i spelet finns i Bruma. Snacka med Hertiginnan i slottet. "Lifting the Vale" heter den.


   
SvaraCitera

Shackleby:

Ett av de allra roligaste questerna i spelet finns i Bruma. Snacka med Hertiginnan i slottet. "Lifting the Vale" heter den.

Leker mest runt än så länge, har inte siktat så mycket på att klara quests utan plundrar mest ruiner och tränar upp mina skills.
Men en sak vill jag be om hjälp om: Ungefär hur kommer man i kontakt med tjuvgillen? Behöver inte veta exakt vem man pratar med, mer allmänt... Om det finns några allmänna tips XD Hörde NPC's prata om att något skumt försiggick på Oak and Cudgel eller vadfan värdshuset i byn där Jeuffre finns heter, så jag hängde där ett helt dygn och pratade med alla jag kunde... Utan resultat -.-


   
SvaraCitera

Jag skulle inte heller vända mig till gameFAQs utan hellre till sveriges oseriösaste forum!


   
SvaraCitera

Stringburka:

Men en sak vill jag be om hjälp om: Ungefär hur kommer man i kontakt med tjuvgillen? Behöver inte veta exakt vem man pratar med, mer allmänt... Om det finns några allmänna tips

Jag kan säga så här: tjuvgillet brukar leta efter nya rekryter som varit tidigare dömda...[wink]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Behöver inte veta exakt vem man pratar med, mer allmänt

Prata med en tiggare om Gray Fox (de måste gilla dig för att berätta något vettigt.)


   
SvaraCitera

1: Drick blod för att kunna gå i solljus.
2: Soulgems brukar finnas i mages guild.


   
SvaraCitera

Stringburka:

, så jag hängde där ett helt dygn och pratade med alla jag kunde... Utan resultat -.-

Tiggare brukar ha bra koll på tjuvgillet.


   
SvaraCitera

Tack för tipsen! Ska genast testa 🙂


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Tiggare brukar ha bra koll på tjuvgillet.

Fyfan vilken osmaklig avvy.
Gillar det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera