Aviseringar
Rensa alla

Observationer gällande risktvåan.


Ämnesstartare

Jag kunde för första gången fisa så mycket jag ville i en bil, och jag kunde för första gången sjunga med i dåliga radioslängor utan att känna mig dum. Det var typ det.

Det var även kul att se Blivand_Japan försöka starta med handbromsen dragen.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det var även kul att se Blivand_Japan försöka starta med handbromsen dragen.

Been there, done that. Undrade vad det var för skitbilar de använde som inte gick att köra iväg med ordentligt... upptäckte handbromsen sen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Been there, done that. Undrade vad det var för skitbilar de använde som inte gick att köra iväg med ordentligt... upptäckte handbromsen sen.

Det bästa var att hon gjorde det så kraftigt att hennes hår flög åt alla håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Risktvåan är ju fan asrolig, sladda runt i någon liten gokart-opel och bara leka satan. Jag skulle vilja göra risktvåan igen ärligt talat. Har iofs varit ute och dräggat mig på en skridskobana med folkvagnen sen dess någon gång men det är inte samma grej. Mer spännande att riskera någon annans fordon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mer spännande att riskera någon annans fordon.

Hahahaha, du får helt enkelt låna mor dins bil [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahahaha, du får helt enkelt låna mor dins bil [y]

Den är så skräpig att den i princip blir oförstörbar, farsans däremot är ju en ändå nyare Citroen och den lär ju vara mer spännande pga fransk och fylld med opålitlig teknologi.

Trafikskoleläraren som var med "min grupp" när vi gjorde halkan berättade förövrigt om en tjej som hade kuggats då hon blandade ihop varvräknaren med hastighetmätaren och rusade bilen på banan till en sisådär 6000 varv. Har blivande_japan försökt förut och då kuggats? - är alltså min naturliga fråga.


   
SvaraCitera

Du vet vem du ska kontakta när du ska ha en bil sen [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

SOM OM INTE DU LYCKADES MED SAMMA SAK DIN TÖNT

dazed:

Har blivande_japan försökt förut och då kuggats?

[mad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

dazed:

nyare Citroen

Vet ej med nyare, men fy fan vad de Citroens som är från -05 -07 känns plastiga. Är som att sitta i en matlåda med airbags typ.

Mvh herre som åkt i ett par när de passerat firmans bokföring.


   
SvaraCitera

Skulle inte våga krocka i en sån [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Trafikskoleläraren som var med "min grupp" när vi gjorde halkan berättade förövrigt om en tjej som hade kuggats då hon blandade ihop varvräknaren med hastighetmätaren och rusade bilen på banan till en sisådär 6000 varv

Har för mig att samma sak hände en kompis :-kkkk Eller så har du skrivit det förut och jag blandar ihop er.

Blivande_japan:

SOM OM INTE DU LYCKADES MED SAMMA SAK DIN TÖNT

nej, fick aldrig motorstopp och märkte att p-bromsen var i i god tid din fucker!

Slumpartad:

Du vet vem du ska kontakta när du ska ha en bil sen

r du försäljare lr vad? O:


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

r du försäljare lr vad? O:

Hell yeah I am [cool]

Har varit chef å bossat kontoret senaste veckorna till och med [cool]


   
SvaraCitera