Aviseringar
Rensa alla

och jag förblir ensam..


Ämnesstartare

Det har aldrig stört mig, att jag aldrig varit tillsammans med någon. Jag har haft min familj och mina vänner som gett mig tillräckligt med kärlek.

Jag är 19 år men vill inte stressa, jag tänker - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Igår blev det dock jobbigt. Jag var ute med några kompisar och blev den ensama. Mina kompisar är ständigt de överlägna, de är snyggare, populärare, roligare, osv.. Jag har inte dåligt självförtroende och kan därför inte hålla med om det, jag är lika bra som dem. Enligt killar verkar det däremot vara så.

Det är jobbigt att ha kompisar som ständigt träffar nya killar och har haft många pojkvänner. Jag kan inte låta bli att se mig som ett misslyckande jämfört med dem.. hur gör man?


   
Citera

Human:

hur gör man?

Hur gör man vad? Får en partner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hur gör man vad? Får en partner?

ungefär. eller sluta jämföra mig med dem. eller en förklaring på varför det är såhär. eller så är lite uppmuntran också bra.


   
SvaraCitera

Human:

Det är jobbigt att ha kompisar som ständigt träffar nya killar och har haft många pojkvänner. Jag kan inte låta bli att se mig som ett misslyckande jämfört med dem.. hur gör man?

Försöker du någonsin själv ta initiativ?


   
SvaraCitera

Human:

hur gör man?

För att få en kille?
Vad skulle kunna vara lättare än det? :S
Om du vill sluta jämföra dig med dem så kanske du bör ändra ditt tankesätt, om de byter kille hela tiden är de verkligen så lyckade då?


   
SvaraCitera

Kan bli din pojkvän om du lagar min mat?[wink]


   
SvaraCitera

hitta andra vänner om du inte känner dig glad med dom. nä men jag är intge bra på sånt där


   
SvaraCitera

msn?[confused]


   
SvaraCitera

Human:

ungefär. eller sluta jämföra mig med dem.

Pappbox:

om de byter kille hela tiden är de verkligen så lyckade då?

Pappbox has da floor.

Human:

eller en förklaring på varför det är såhär.

Med inställningen att du inte behöver kärlek från en partner, så kommer ingen närma sig dig. Chansen finns väl, men den krymper om du inte själv gör något för att förändra situationen. Se det hela som att du letar efter dina nycklar. Känner du inget behov av dina nycklar och inte saknar de, så kommer du aldrig finna de.

Human:

eller så är lite uppmuntran också bra.

Du är inte ensam. 1/3 del av alla 19-åringar har aldrig haft någon. Har svårt att tro att 1/3 del av alla 19-åringar är blyga och sjukt fula.

Men som du säger, det kommer när det kommer.


   
SvaraCitera

Human:

hur gör man?

önskar att jag hade ett bra svar. men det har jag inte. sitter i samma situation själv så.


   
SvaraCitera

hur kommer solens strålar in i hemmet? jo man öppnar fönstrena. hur kommer kärlekens ljus in i hjärtat?? jo man öppnar dörrarna. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är en bra perosn det är jag säker på, detta är olika för alla mne bli inte för depp över detta.
det händer när det händer, det händer alla. det är ingen fara! du klarar "väntan" eller vad man säger. innan det började för mig, så väntade jag länge. och tänkte så som du tänker. men jag tönkte mer på mig själv utifrån mig själv, och inte utifrån dem. och då såg jag mig som jag tycker om att se på mig själv. att kjag rä bra och att saker kommer när det är dag sför mig och at jag rä bra och värd att inte slänga bort mig själv bara "för att". ta hand om dig nu, och om du känner att du bara måååste kysdsa eller strula upp någon, så fixa det på krogen. men miktt tips är att vänta tils det känsn alldelses rätt och se til att det blir som du själv vill. att det blir fint, och inte för att dina kompisar gör annat.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

men miktt tips är att vänta tils det känsn

Mitt tips är att du besöker följande sida och lär dig lite
http://www.learn2type.com/
För helvete...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

För helvete...

för helvete!
spelar det någon roll på internet, på forum? inte enligt mig. jag tänkte gå tillbaka och ändra, men vafan! jag är nästan säker på att hon förstår vad jag menar och det är min poäng serru.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du blir glad för att du trycker på caps oftare än mig, men du det är lugnt 🙂


   
SvaraCitera