Aviseringar
Rensa alla

och jag förblir ensam..


Dina kompisar och jag har nog något gemensamt.
Kan väl berätta hur det ligger till för mig.

Jag träffar många killar och har haft en del. Har dock dåligt självförtroende men det handlar om vad killen tycker. Men det är bra gjort av dig att du väntar till den rätta, det är så det ska vara! Då blir man som lyckligast och slipper blir ledsen!


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

spelar det någon roll på internet, på forum?

Så bara för att det är på internet ska det inte finnas någon standard utan folk borde få våldta svenska språket bäst de behagar?
lol


   
SvaraCitera

Human:

Jag kan inte låta bli att se mig som ett misslyckande jämfört med dem.. hur gör man?

Ähh, orka pojk/flickvänner. Ta vara på din tid som singel istället. Gör det du vill! lägg ned tid på eventuella intressen. Har du inget intresse? skaffa ett![y]


   
SvaraCitera
Correh

Pappbox:

Så bara för att det är på internet ska det inte finnas någon standard utan folk borde få våldta svenska språket bäst de behagar?
lol

Du är en mobbad och ful jävel 🙂


   
SvaraCitera

Correh:

Du är en mobbad och ful jävel 🙂

Image


   
SvaraCitera
Correh

Pappbox:

...

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Så bara för att det är på internet ska det inte finnas någon standard utan folk borde få våldta svenska språket bäst de behagar?

jepp. det är sånna som du som t.ex. fredrik lindström (du vet språkproffessorn) tycker är bakåtsträvare. språket har alltid utvecklats och kommer alltid göra. det viktigaste är att man blir förstådd för det har fredrik lindström sagt och fredrik lindstöm är min idol.
tex undrar du om ett ord verkligen finns! man kan ju inte använda ord som inte finns i ordlistan. om folk förstår ad du menar så finns det.

chilkla lite med svenska språket, varför använder du lol exempelvis.[smile]

Correh:

Pappbox: ...

[wink][wink][wink]

bara ett tecken på att han tar åt sig. annars skulle han inte bry sig..

tror jag då.


   
SvaraCitera
Correh

lovepayyouback:

[wink][wink][wink]

bara ett tecken på att han tar åt sig. annars skulle han inte bry sig..

tror jag då.

Antagligen. Orka sitta och märka stavfel, no-lifer.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Antagligen. Orka sitta och märka stavfel, no-lifer.

jag vet[smile] det finns ingen ände på personer som märker ord sådär. hoppas han gör det annars också, märker ord. i samtal t.ex.: du uttalade faktiskt köttfärssås felaktigt, du är en värdelös människa!

[rolleyes][crazy]


   
SvaraCitera

Jag är 23 och har heller aldrig haft något förhållande. Du har dessutom fördelen av att du är tjej.


   
SvaraCitera
Correh

lovepayyouback:

jag vet[smile] det finns ingen ände på personer som märker ord sådär. hoppas han gör det annars också, märker ord. i samtal t.ex.: du uttalade faktiskt köttfärssås felaktigt, du är en värdelös människa!

Haha, nä det är ju så.


   
SvaraCitera
Correh

Halitosis:

Du har dessutom fördelen av att du är tjej.

Det är dock ingen fördel när det gäller att hitta ett seriöst förhållande, kom ihåg att killar är kåta djur som gör det mesta för att få doppa ballen, då ingår även att ljuga för stackars tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halitosis:

Jag är 23 och har heller aldrig haft något förhållande. Du har dessutom fördelen av att du är tjej.

varför skule det vara en fördel? det är fucking jämlikt! bara en bild folk har.


   
SvaraCitera

Correh:

Det är dock ingen fördel när det gäller att hitta ett seriöst förhållande, kom ihåg att killar är kåta djur som gör det mesta för att få doppa ballen, då ingår även att ljuga för stackars tjejer.

För alla killar är ju bara ute efter sex.

lovepayyouback:

varför skule det vara en fördel? det är fucking jämlikt! bara en bild folk har.

För att alla förväntar sig att killen ska ta initiativet.


   
SvaraCitera
Correh

Halitosis:

För alla killar är ju bara ute efter sex.

Nej, men större delen av killar än tjejer är ute efter sex, en kille som letar tjej förväntar ju sig inte att tjejen bara vill ligga, ta en tjej som letar kille, hur många killar vill då inte bara ligga?


   
SvaraCitera