Aviseringar
Rensa alla

Och sen då?


Ämnesstartare

Efter noga funderingar om hur jag på olika sätt skulle kunna komma undan denna människovärld med livet i behåll, har jag nu kommit fram till att det lämpligast sker genom att åka ut i rymden, för att ev. i framtiden kunna bosätta mig på en stjärna.

Frågan är bara, .. och sen då? Vad gör jag när jag väl är där uppe och börjat stadga mig?

Hatar att man ständigt måste tänka framåt, och i flera steg. Ni får hjälpa mig.

Dold text: hehe


   
Citera
Ämnesstartare

Renesmee:

framtiden kunna bosätta mig på en stjärna.

d e varmt po stjernor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

d e varmt po stjernor

Men jag är iskall, och det kommer därför inte att bli ett problem. Kan däremot bli ett problem för framtida besökare som inte är lika iskalla som jag.. Och ja, vad gör man åt det liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Men jag är iskall

f1 cool

Renesmee:

vad gör man åt det liksom?

umgås ba me f1 coola guys!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har med en TV så kan du se Lost in space..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har funderat på att flytta ut i skogen senare i livet. Lära mig att jaga och så, och kunna klara mig utan att behöva skit som pengar eller massa fina saker. Som förfäderna levde liksom [cool]
Hade vart ganska nice asså. Att bo så och kunna klara sig utmärkt. Man skulle må fett bra av det tror jag nog!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag funderar på att bli mer deprimerad så att jag på riktigt tar tag i mina självmodsbegär/sjmordsbehov!

Smart va?


   
SvaraCitera

Snälla kan du inte ta med mig också? Vi kan spela boule. När vi inte spelar lovar jag att inte vara i vägen. Vore skönt att komma iväg ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Smart va?

Jag funderade på det också ett tag. Men det var någon annan som gjorde det istället, och jag insåg då sanningen i att "livet är kort". Därför har jag nu bestämt mig för att ge mig av snarast.

Lycka till i övrigt, jag hoppas du inte tar fel beslut. Det sägs att man blir härdad av att må pest [smile]

El Guaje:

Snälla kan du inte ta med mig också?

Visst, ta inte med dig alldeles för mycket onödiga grejor bara. T.ex. ingen plattång.

Däremot kan du ta med dig ps3.


   
SvaraCitera

Renesmee:

Visst, ta inte med dig alldeles för mycket onödiga grejor bara. T.ex. ingen plattång.

Nej tar med mig min gamla vanliga packning. Lakan, skivan GT 25 och en påse apelsiner. Plattången får stanna hemma även den här gången. Men visst PS3 också, fast jag spelar hellre boule.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Därför har jag nu bestämt mig för att ge mig av snarast.

Ditt liv blir ett rent helv. om dom får tag på dig, skall jag säga, men det är upp till dig!

Renesmee:

Lycka till i övrigt, jag hoppas du inte tar fel beslut. Det sägs att man blir härdad av att må pest

Är så otroligt trött på människor och har blivit tystare, orkar inte ödsla energi på att göra mig tydlig längre. Blir bättre såhär[y]
Kanske kommer ut ur mitt skal mot sommaren.


   
SvaraCitera

tkr rymden är obehaglig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Ditt liv blir ett rent helv. om dom får tag på dig, skall jag säga, men det är upp till dig!

Jag är snabb.

Dberorpå:

Är så otroligt trött på människor

Du är inte ensam.

Dberorpå:

Kanske kommer ut ur mitt skal mot sommaren.

Vi ses då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Jag är snabb.

[bigsmile] bra!!!

Renesmee:

Vi ses då.

[y] sannerligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

i framtiden kunna bosätta mig på en stjärna.

[sad]


   
SvaraCitera