Aviseringar
Rensa alla

Oddsen för VG...


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

För det första handlar det inte om om matte och för det andra handlar det fortfarande inte på några jävla prov [mad]

Brukar man inte ha prov/uppgifter för att få ett delbetyg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Men från den information som du gett oss så är det omöjligt att avgöra vad du får för betyg.

I så fall ursäktar jag för min klumpiga formulering och tackar för svaret jag behövde.

DeathOrGlory:

Brukar man inte ha prov/uppgifter för att få ett delbetyg?

Jo... Men jag ville bara fastställa att det inte handlar om prov eller skrivningar, utan om uppgifter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör uppgiften bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Gör uppgiften bara.

Jag har inte tid, ska med flyget om nån timme. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låt mig ännu en gång fastställa att det inte handlar om något prov, utan nån inlämningsuppgift som slarvats bort.

Det spelar ingen roll om det är ett prov, en inlämningsuppgift, en redovisning eller vad det än är. Om du inte har klarat ett G-moment i en kurs så kan du aldrig få annat än IG som bäst, även om du har fått MVG på allt annat i kursen. Förutsatt då att din lärare följer skolverketsregler på det vis som din lärare har skyldighet att göra.

Men se även relaterat till detta även följande som jag skrev i mitt förra inlägg (men byt ut proven mot momenten):

Jakob_E:

Däremot finns naturligtvis möjligheten att ni kunnat visa dessa kriterier vid andra tillfällen än vid just de två proven du fick IG på. Har ni det och du då visat att du uppnått betyget G på dessa så klarar du naturligtvis kursen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jo... Men jag ville bara fastställa att det inte handlar om prov eller skrivningar, utan om uppgifter.

Vad är det du ska göra för något då? Jag har MVG i samhällskunskap A [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag har inte tid, ska med flyget om nån timme.

Jag gör den på mvg-nivå för hundra kronor [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vad är det du ska göra för något då?

En resedagbok/blogg om en resa till två länder, ett i-land och ett u-land och baka in en massa fakta om länderna i en fiktion text [tired]

Unexpected:

Jag gör den på mvg-nivå för hundra kronor [y]

Låter väldigt frestande faktiskt, dock tror jag min lärare hade märkt skillnad i språk och så [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

En resedagbok/blogg om en resa till två länder, ett i-land och ett u-land och baka in en massa fakta om länderna i en fiktion text [tired]

Inget svårt och bara tråkigt. Tar ju bara ca 20min att få ihop ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Men det var inga prov så nej [crazy]

men typ inlämningsuppgefter etc då?[zzz]


   
SvaraCitera

Hade du haft min lärare så hade du fått G. Med motsatt kön hade du haft minst vG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera