Aviseringar
Rensa alla

Odla långt hår som kille?


Ämnesstartare

Inte så bra när man söker jobb bara. De tror att man är ett flumm. Jag undrar om det finns en sådan korrelation.

Total sen ankomst till jobbet/år 2,1 * 3,4* exp(hårlängd) h


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Inte så bra när man söker jobb bara.

Jag kan svara för att det är skitsvårt att få jobb som långhårig kille. Det anses se ovårdat ut. Framför allt om man är typ företaget/butiken/annat utåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Jag kan svara för att det är skitsvårt att få jobb som långhårig kille. Det anses se ovårdat ut. Framför allt om man är typ företaget/butiken/annat utåt.

Ska jag vara ärlig nu och inte skoja på som jag brukar göra så kan jag säga att detta är synd. Trist att man inte ska kunna få vara sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med. Synd att behöva bli dömd på förhand bara för att man ser ut på ett viss sätt.

Gasolinerainbow: Ska jag vara ärlig nu och inte skoja på som jag brukar göra så kan jag säga att detta är synd. Trist att man inte ska kunna få vara sig själv.


   
SvaraCitera
Draug

odla på!! skit i vad andra tycker och tänker låt det växa och frodas!Blink


   
SvaraCitera
Yaren

Tjohej:

Jag kan svara för att det är skitsvårt att få jobb som långhårig kille. Det anses se ovårdat ut. Framför allt om man är typ företaget/butiken/annat utåt.

Jag avskyr vårt ojämställda samhälle! Så otroligt trist att det ska vara på det sättet 🙁 stå på dig och lycka till, ditt hår är jättefint <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Jag avskyr vårt ojämställda samhälle! Så otroligt trist att det ska vara på det sättet 🙁 stå på dig och lycka till, ditt hår är jättefint <3 

Jag håller med. Vi har har lång väg att gå och mycket att kämpa för att nå målet för ett helt jämställt samhälle. och detta är bara ett exempel i mängden.

Yaren: stå på dig och lycka till, ditt hår är jättefint <3

Jag gör så gott jag kan. Men arbetsgivare bara rynkar på näsan, fast än jag kommer dit med en prydlig och välkammad hästsvans.Jag tackar så jättemycket Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Jag håller med. Vi har har lång väg att gå och mycket att kämpa för att nå målet för ett helt jämställt samhälle. och detta är bara ett exempel i mängden.
Jag gör så gott jag kan. Men arbetsgivare bara rynkar på näsan, fast än jag kommer dit med en prydlig och välkammad hästsvans.Jag tackar så jättemycket Hjärta

Sök dig till bygg. Vi accepterar alla. Vi är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Sök dig till bygg. Vi accepterar alla. Vi är bäst.

Men jag kan ju inget om bygg. Jag är lika händig som en blind kaktus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Sök dig till bygg. Vi accepterar alla. Vi är bäst.

Många rasister och sexister på bygg här iaf... säkert annorlunda där du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Men jag kan ju inget om bygg. Jag är lika händig som en blind kaktus.

Jobbigt, jag är så händig att jag kan bygga en kaktus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Många rasister och sexister på bygg här iaf... säkert annorlunda där du 

Inte mött på nån och ändå jobbat på stora byggen i både Göteborg och Stockholm. Små firmorna kan jag fatta. Mycket bös där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Jobbigt, jag är så händig att jag kan bygga en kaktus.

Oj, vad duktig du är. Jag är så händig att jag kan välta en kaktus genom att bara passera den hundra meter bort.


   
SvaraCitera