Aviseringar
Rensa alla

Ögon laserkirurgi


loita
Ämnesstartare

Tjoho... de är något jag bar poff kom att tänka på nu... tänkte på de redan när jag var jätte liten eller inte jätte men aa 14 kanske..... då var man iaf för ung för de så tanken säpptes rejält..... Nu funderar jag igen här de kostar ju ca 15000 (ca!!!!!) undrar lite om nån gjort de? eller nån vet hur stor risken e för typ blindhet och liknande, allt de farliga?
Gissa inte bara nu -.-


   
Citera
Issen

Enligt nån artikel jag såg är det någon promille som det är skadligt för... om ens det... däremot hjälper det inte alla fullt ut så de kan krävas en operation till och även då kan de ändå bli fel igen beroende på om man har en sjukdom, ålderssyn osv. Men som jag förstår det kan man kalla det rätt ofarligt... I hope för jag tänkte göra de om något år tror ja.


   
SvaraCitera

you gonna dö [no-no]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Issen:

däremot hjälper det inte alla fullt ut så de kan krävas en operation till och även då kan de ändå bli fel igen beroende på om man har en sjukdom, ålderssyn osv.

okej på så vis, men jag har inte så farligt syn nu jag överlever utan glasögon, ser dåligt på långt håll bara men jag står ut... kan de bli sämre tro?

jaag_91_:

you gonna dö

bugger


   
SvaraCitera
Issen

loita:

okej på så vis, men jag har inte så farligt syn nu jag överlever utan glasögon, ser dåligt på långt håll bara men jag står ut... kan de bli sämre tro?

jag ser dåligt på långt hål... eh ja det kan bli sämre men då får du heller inte operera... eller snarare dom kommer säga att du inte bör.

Synfelet ska vara stabilt när man opererar.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Issen:

jag ser dåligt på långt hål... eh ja det kan bli sämre men då får du heller inte operera... eller snarare dom kommer säga att du inte bör.

ahhh okej de låter ju rätt betryggande då [cute]

hitta dock denna som skrämde mig lite nu http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?tem=1&art=322


   
SvaraCitera

loita:

bugger

skalbagger?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera