Aviseringar
Rensa alla

ögonbryn


Ämnesstartare

alla tjejer som noppar sina ögonbryn i såna former så de ser onaturliga ut eller noppar bort halva ögonbrynet: det är asfult! det är jättemåbga som har det så och ni ser bara tacky ut. äckligt fult. fatta det. ni ser ut som tonårshoror.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dom som gör det är väl oftast tonårshoror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom som gör det tycker säkert det är snyggt, det är det som är viktigt. Sen vad andra tycker är ganska ointressant.
Släng upp en bild på dig så kan jag sitta här och säga vad jag tycker om ditt utseende. Du kanske ser bra ut men jag är 100% säker på att det du har på dig enligt min mening är bedrövligt. Frågan är, kommer du ens bry dig om min åsikt? Nej!

Du bryr dig lika lite som vi bryr oss om din åsikt ang andras ögonbryn!


   
SvaraCitera

NEMO:

tonårshoror.

Jag gillar att man kan urskilja tonårshororna. Pinigt att fråga sig runt liksom.


   
SvaraCitera

jag tror det är så att när dom väl börjat noppa så måste dom noppa mer och mer för varje gång eftersom dom vänjer sej vid att ha smala, fast det ser helt fucked up ut i andras ögon eftersom vi inte är vana..äh svårt att förklara

fast såna som rakar bort dom helt är ju bara sjukt. men låt dom vara fula om dom vill det är väl bara bra eftersom då ser vi andra snyggare ut ^^


   
SvaraCitera

Snyggt kan man ju inte påstå att det är, men det finns snällare sätt att uttrycka sig på...

Många här på Ungdomar.se verkar så fruktansvärt bittra, det är sorgligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Du bryr dig lika lite som vi bryr oss om din åsikt ang andras ögonbryn!

vad är din poäng? jag säger min åsikt [tired]

Caitlin:

Snyggt kan man ju inte påstå att det är, men det finns snällare sätt att uttrycka sig på...

awwww nääähähäähää`?

kimberlyjoness:

men låt dom vara fula om dom vill det är väl bara bra eftersom då ser vi andra snyggare ut ^^

ja men man äcklas av d

kimberlyjoness:

jag tror det är så att när dom väl börjat noppa så måste dom noppa mer och mer för varje gång eftersom dom vänjer sej vid att ha smala, fast det ser helt fucked up ut i andras ögon eftersom vi inte är vana..äh svårt att förklara

ja de noppar och så blir de inte helt jämt och då måste de noppa mer. men vissa tkr säkert d är snyggt sick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tonårshoror.

e du rasist eller?
du är bara aviiiiiis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka ögonbryn[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

e du rasist eller?
du är bara aviiiiiis!

va får du d ifån fåntjej?

Chickfactor:

orka ögonbryn

orka dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

a får du d ifån fåntjej?

ser d po dei! du ser ut som en rassä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

ser d po dei! du ser ut som en rassä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

johooo


   
SvaraCitera

NEMO:

ja men man äcklas av d

haha ok ,låter konstigt att man kan ÄCKLAS av nåns ögonbryn


   
SvaraCitera

Hahahaha Lowl XD
Mogna Alla e idag 🙂[cool]


   
SvaraCitera