Aviseringar
Rensa alla

ögonbryn är en viktig del av utseendet.


höna

kekeoxo:

hahah du va ju s'ämre än mig på att citera >:D

Haha jaaaaa ååååå aja skitsammääää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men t.ex bruden på min bild  har fula ögonbryn, det är ej ok att ha såna.
hon e dock vacker o sjunger fint så d kompenserar grej1

<------------------------------------


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera

ah sönderplockade ögonbryn är såååå fult

tkr d är konstigt när asblonda personer färgar sina ögonbryn svarta också
vet 1 sån person

man ba: d ser ut som om du färgat håret men ej orkade bry dig om dina jävla ögonbryn

ps d är inte mitt fel att dinte är radbyte i d1a inlägg
failum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

ne vill inte va flirtig 😉

nee på killar är det ok, men de e oftast tjejer som e katastrofHAHAH

aha då måste ja hitta nå annan anledning till vaffö ja  e mindre attraktiv Rodnar

Brat brat stek stek:

tycker jag också vad duktig du är fasiken som tar så fina bilder på melonerna Blink

jaaa RodnarRodnar ja ville skämta om de men vågade inte RodnarRodnarRodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste testa o se om de fungerar nu .. [love] ?

[sad][love]


   
SvaraCitera
penja

Tror jag brukar ha mina ok. 

Måste dock plocka dom lite idag, ta bort de där som är lite utanför  bara. Var längesen nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste noppa mina men tycker det är så jobbigt Ledsen

iallafall när man inte gjort d på ett tag..... men dom är inte kaoz riktigt än (tror jag...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:

Tror jag brukar ha mina ok. 

Måste dock plocka dom lite idag, ta bort de där som är lite utanför  bara. Var längesen nu 


turtle
:

måste noppa mina men tycker det är så jobbigt Ledsen

iallafall när man inte gjort d på ett tag..... men dom är inte kaoz riktigt än (tror jag...)

börjar inte eran växa långsamt om man  noppar oftA? mina växer nästan aldrig mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

börjar inte eran växa långsamt om man  noppar oftA? mina växer nästan aldrig mer

nja, alltså det är ju glesare än innan jag noppade öht, men har aldrig noppat särskilt ofta så jag vet intee


   
SvaraCitera

köper min ögonbrynspenna på hm för typ 20 kr, matchar min naturliga hårfärg som 1 hand i handske
fett värt

snygga ögonbryn är ju typ ETT enkelt steg för att vara snyggare / se välvårdad ut öht. blr frustrerad när folk har fula ögonbryn, känner mig tvingad att ge dem en fempoängskurs i ögonbrynskunskap fast kan aldrig säga det pga ohyfsat att kritisera folks yttre :C


   
SvaraCitera

hade monobrow som barn för övrigt :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är mycket sant! hade helt oplockade en gång, sedan var de för tunna och nu har de gjort mitt utseende rätta.

tumblr_lt6yp5MW9w1qzpsuoo1_500.jpg


   
SvaraCitera
seasaw

har aldrig brytt mig om att noppa mina ögonbryn, kanske borde, men ingen har sagt ngt elakt om de än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fina bryn! Har alltid haft, även om också mina har varit i smalaste lagret under några år. Håller nu på att försöka spara ut i mellan bryna, där mellanrummet kanske var lite för stort ..

Såg förresten något på stan som nästan var värre en dessa sönderplockade fjortisbryn. Gigantiska jättemegabryn målade på en typ 13 år. Bra form dock! Det ska hon ha. Men storleken. Asså jag har sett stora och långa bryn förut, men detta var bara sjukt.


   
SvaraCitera