Aviseringar
Rensa alla

Ögonbryn trillade av?


Zero
 Zero
Ämnesstartare

Guys  vi har stora problem, har inte sett mig i spegeln på hela dagen (mått allmänt dåligt så har ej orkat med så mycket) och nu så ser jag att jag saknar halva ögonbrynet? Har naturligt snygga och hyfsat tjocka, så får verkligen panik nu när jag bara har några hårstrån som änd på högra ögonbrynet. Plockar dem aldrig, har aldrig behövt det. Det ser hemskt ut, har redan försökt fylla i det. Någon som har något tips eller iallafall kan lugna mig lite? 


   
Citera

Konstigt. Tips: Brynförlängning eller vänta på att det växer ut igen.


   
SvaraCitera
mens
 mens

kolla upp dina sköldkörtelvärden (om det ej bara är en dag du mått dåligt ofc)


   
SvaraCitera
Zero
 Zero
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Konstigt. Tips: Brynförlängning eller vänta på att det växer ut igen.

Hur lång tid tar det innan dem växer ut? :/


   
SvaraCitera

om du hade tjocka ögonryn så växer e nog snabbt, mina tog dock ett år efter att jag övenplockade dom men 


   
SvaraCitera

soffia:
om du hade tjocka ögonryn så växer e nog snabbt, mina tog dock ett år efter att jag övenplockade dom men 

Ett år? FörvånadMina växer efter 1 vecka fan


   
SvaraCitera

Beror nog på vilket resultat man vill ha, men nice att du kan "odla" dem så enkelt. Skulle också vilja ha så 

H.ODST:

Ett år? FörvånadMina växer efter 1 vecka fan


   
SvaraCitera

H.ODST:

Ett år? FörvånadMina växer efter 1 vecka fan

ja de gör nog mina med men, ville ha dom exakt som innan därför tog de så lång tid


   
SvaraCitera
soviet

hahaha vad sjukt. var du ute och söp igår eller? det kan vara en förklaring


   
SvaraCitera

soffia:

ja de gör nog mina med men, ville ha dom exakt som innan därför tog de så lång tid

Jahaa "exakt", men då förstår jag.

019linnea:
Beror nog på vilket resultat man vill ha, men nice att du kan "odla" dem så enkelt. Skulle också vilja ha så 

Ja det beror på, det gör de.
Jaa dom växer sjukt snabbt.


   
SvaraCitera

Har aldrig hört talas om ögonbryn som trillar av. Skicka up en bild så vi får se.  Blink


   
SvaraCitera